خبرگزاری کار ایران

عباس پناه: از آیدین مقیمی معذرت می خواهم

سرپرست حریف بین دو نیمه در اتاق داوران بود! / چند داور هستند که سمت یک تیم غش می کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۷۹

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز، به دلیل حواشی پایان دیدار این تیم برابر مهرام از گزارشگر بسکتبال سیما عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، شهرام عباس پناه که نمی توانست عصبانیت خود را از عملکرد داوارن دیدار مهرام و شهرداری تبریز پنهان کند، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای مسابقه داوران به سود مهرام سوت می زدند و وسط بازی هم سرپرست این تیم سر از اتاق داوران درآورد!  شما دیدید چطور اصغر کاردوست، سنتر تیم مارا طوری زدند که گونه و چشمش راستش به چه وضعی آسیب دید ولی هیچ کدام از سه داور مسابقه این صحنه را ندیدند! 

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز با تاکید بر یکطرفه بودن قضاوت این دیدار ادامه داد: بازیکن خارجی مهرام از ابتدا با آرنجش بازی می کرد و کسی خطای اورا نمی گرفت اما وقتی بازیکن ما از کنارش رد شد، سوت داور به صدا درآمد! وقتی نیمکت نشینان ما در صحنه ای فقط شادی کردند، به نیمکت شهرداری تکنیکال دادند. آن سوی میدان اما نیمکت مهرام برای اعتراض به وسط زمین می پرند و دریغ از یک تذکر! 

وی درباره پنج خطایی شدن روزبه ارغوان در 10 دقیقه پایانی گفت: اشتباه میز داوری به من ربطی ندارد. کجای دنیا مسئولان میز داوری در یک کوارتر یادشان می رود خطای بازیکن را ثبت کنند و در کوارتر بعدی یکباره دوخطا مقابل نام بازیکن ثبت می کنند؟!  

سرپرست تیم شهرداری تبریز، به شدت از رفتار نماینده فدراسیون هم انتقاد کرد و افزود: در پایات بازی وقتی برای ثبت اعتراض به نماینده فدراسیون مراجعه کردم او از من خواست همانجا یک میلیون تومان نقد پرداخت کنم! چه کسی در جیبش یک میلیون وجه نقد دارد؟ در آیین نامه سوپرلیگ تصریح شده مبلغ رسیدگی به اعتراض یک میلیون تومان است اما هرگز نوشته نشده کخ نقد پرداخت شود، بلکه تیم معترض مطابق قانون تا 48 ساعت پس از بازی فرصت دارد نامه اعتراض رسمی خود را همراه فیلم بازی، به انضمام فیش پرداخت وجه اعتراض به فدراسیون ارائه کند. هرچند پس از دیداز با پتروشیمی بندرامام هم اعتراض کردیم و حقانیت ما ثابت شد ولی نه داوران محروم شدند نه اتفاق دیگری افتاد! اگر دواران بگذارند امسال یقه همه تیم ها را می گیریم. 

عباس پناه درباره حواشی پایان بازی و  در گیری اش با گزارشگر و خبرنگار صدا و سیما و در پاسخ به این پرسش که چرا دستگاه آی پد او را ناگهان از دستش بیرون کشید، توضیح داد: من از آیدین مقیمی عزیز معذرت می خواهم. نباید آن اتفاق می افتاد اما گزارشگر و خبرنگار هم باید آیدی کارت داشته باشد و از جایگاه ویژه تصویربرداری کند. به هرحال باز هم از آیدین مقیمی عزیز عذرخواهی می کنم. 

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پایان به کنایه گفت: پیروزی مهرام را به تیم داوران تبریک می گویم. پنج_شش داور که به سمت برخی تیم ها غش می کنند اما اگر داوران بگذارند، شهرداری یقه همه تیم ها را می گیرد.

یم بسکتبال شهرداری تبریز دیشب در آغاز دور برگشت سوپرلیگ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران با نتیجه 73 بر 69 مغلوب میزبان خود مهرام تهران شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز