خبرگزاری کار ایران

به خاطر هواداران بازی می‎‌کنیم نه شخص دیگری؛

بشاگردی: هیچ کس به فکر برق شیراز نیست/ حق حرف زدن هم نداریم!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۶۰

بازیکنان برق جدید شیراز جلسه تمرینی امروز را به نشانه اعتراض به شرایط موجود لغو کردند.

به گزارش ایلنا، برق جدید شیراز یکی از شگفتی سازان فصل جاری لیگ دسته اول بوده و تیمی که تازه به این سطح از فوتبال بازگشته با هدایت داوود مهابادی و بازیکنان با انگیزه تا پایان هفته شانزدهم لیگ دسته اول 29 امتیاز کسب کند و بالاتر از تیم‌های مدعی در رده سوم جدول رده بندی جای بگیرد.

البته برق هم همانند سایر تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول از شرایط سخت مالی رنج می‌برد که بازیکنان این تیم را مجبور کرد تا به ناچار تمرین امروز را با اعتصاب تعطیل کنند.

مهرداد بشاگردی، دروازه بان برق جدید شیراز، درباره تصمیم امروز بازیکنان این تیم به خبرنگار ایلنا گفت: شرایط سخت شده و ما منبع درآمد دیگری نداریم که با دریافتی کمی که در اختیار ما قرار داده‌اند کنار بیاییم. تمامی بازیکنان به احترام داوود مهابادی و مردم شیراز تا به اینجا پیش رفته‌اند و در بازی‌ها حاضر می‌شوند نه شخص دیگری.

وی ادامه داد: با این شرایط تا رده سوم جدول هم رفتیم و مدتی است که به شرایط اعتراض می‌کنیم هیچ کس به داد ما نرسیده؛ در نهایت امروز بچه‌‌ها تصمیم گرفتند که امروز در محل تمرین حاضر شوند و با مشورت با آقای مهابادی تمرین نکنند تا شاید کسی صدای ما را بشنود.

بشاگردی افزود: با این حال ما اعتماد به نفسمان را از دست نداده‌ایم و این جالب است که چند روز پیش سرمربی به شرایط اعتراض کرده بود آقایی از اداره ورزش استان تماس گرفته و خواستار عذرخواهی شده است! واقعا عجیب است که به مشکلات ما بازیکنان رسیدگی نمی‌شود و حق حرف زدن هم نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز