خبرگزاری کار ایران

رونالدو را مهار کنیم پرتغال فلج می‌شود

فتح‌الله‌زاده: استقلال از اول فصل باید فکر جانشین کاوه رضایی را می‌کرد/ مراقب باشیم مراکِش، مراکُش نشود!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۲۲

مدیرعامل سابق استقلال در مورد شرایط این تیم و بازی‌های لیگ برتر و قرعه‌کشی جام جهانی صحبت کرد.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط حال حاضر استقلال اظهار داشت: با آمدن شفر یک سری تغییرات مثبت در تیم ایجاد شده است ولی هنوز تا شرایط ایده‌آل فاصله دارد و باید در ادامه ببینیم چطور می‌شود. این تیم در خط حمله نیاز به تقویت دارد و در نیم فصل باید مهاجم شش دانگ جذب تیم شود در غیر این صورت نتیجه نمی‌گیرد.

وی افزود: در ابتدای فصل هم گفتم باشگاه نباید اجازه جدایی کاوه رضایی را می‌داد و وقتی هم جدا شد باید یک جانشین خوب برایش خریداری می‌شد ولی اینکار را نکردند و زیانش را دیدند. پرسپولیس را ببینید چه مهاجمان خوبی دارد که وقتی طارمی محروم شد هیچ زیانی به تیم نرسید و جانشین‌های او کار را درآوردند.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد شکست سنگین ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس هم گفت: شکست بدی برای قلعه‌نویی رقم خورد. به نظرم او روی دور بد دوران مربیگری‌اش افتاده است ولی تجربه بالایی دارد و مربی توانمندی است و می‌تواند تیم را از این شرایط خارج کند. تیم‌های قلعه‌نویی معمولاً در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرند و باشگاه ذوب‌آهن بهتر است از او و برنامه‌هایش حمایت کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد قرعه‌کشی جام جهانی و گروه ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: این یکی از سخت‌ترین قرعه‌هایی بود که می‌شد به ایران بخورد و کار ما دشوار است. یک جا از قول من نوشته بود که ما مراکش را راحت می‌بریم که من این حرف را نزدم. به نظر من مراکش با اینکه فکر می‌کنیم حریف آسانی است ممکن است ما را غافلگیر کند و نتیجه دیگری رقم بخورد برای همین باید مراقب باشیم مراکِش تبدیل به مراکُش نشود.

وی در مورد حضور رونالدو در پرتغال خاطرنشان کرد: رونالدو بازیکن بزرگی است ولی با از کار انداختن او پرتغال هم از کار می‌افتد و برای همین ارزش دارد 2-3 بازیکن را مامور مهار او کنیم. کی‌روش خودش مربی بزرگی است و به خوبی می‌داند چکار کند.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد تیم مورد علاقه‌اش در جام جهانی هم گفت: بعد از ایران من برزیل را دوست دارم و به سبک بازی این تیم علاقه دارم ولی نمی‌دانم کدام تیم قهرمان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز