خبرگزاری کار ایران

خبر نگران کننده از اردوگاه رقیب استقلال؛ سرمربی رفتنی شد!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۶۷

سرمربی ایرانجوان بوشهر از شرایط بحرانی این تیم ناراضی است و در نیم فصل جدا می‌شود.

به گزارش ایلنا، غلامرضا دلگرم، سرمربی ایرانجوان بوشهر، پس از پیروزی ایرانجوان برابر مس رفسنجام در هفته شانزدهم لیگ دسته اول گفت:  آینده این تیم بسیار مبهم است و با تداوم این شرایط بعد بازی هفته آینده برابر مس کرمان از ایرانجوان جدا می‌شوم. این تیم اکنون از امکانات اولیه محروم است تا جایی که برای تمرین 13 توپ داریم که از این شمار تنها سه توپ آن از استاندارد کافی برخوردار است!

وی ادامه داد: پیش از این تنها مشکل وضعیت پرداختی قرارداد بازیکنان بود ولی اکنون در موارد بسیاری با کمبود روبرو هستیم. اکنون تنها دلخوشی بازیکنان ایرانجوان شادی هواداران و از سایر امتیازهایی که باید برخوردار باشند، محروم هستند. در این دیدار در حالی به پیروزی رسیدیم که بازیکنان با مشکلات زیادی از لحاظ مالی روبرو بودند.

دلگرم افزود: با توجه به آنالیز بازی مس رفسنجان می دانستیم که آنها برای تنها از طریق ضربه مستقیم و ضربه های ایستگاهی به دروزاه حریفان راه پیدا می کنند. برخی از صحنه های درون محوطه جریمه مشکوک بود که بعد از دیدن فیلم بازی می توان پیرامون آن قضاوت کرد. با گرفتن رای دادگاه خوابگاه تیم فوتبال ایرانجوان گشوده شده و بازیکنان مجرد تیم در آن اسکان پیدا کردند و بازیکنان متاهل نیز وضعیت اسکان آنها ساماندهی شده است. 

وی گفت: از مجموعه هتل سیراف نیز کمال قدردانی داریم که تا اینجای فصل در اسکان بازیکنان ایرانجوان حمایت های خوبی از خود نشان دادند. مسئولان تیم برای کمک به ایرانجوان حمایت می کنند ولی این حمایت ها قطره چکانی برای تیم لیگ یکی ایرانجوان کفایت نمی‌کند و باید مسئولان استانی نیز در کنار آنها قرار بگیرند. 

ایرانجوان بوشهر که در مرحله یک چهارم جام حذفی باید در 27 آذرماه برابر استقلال تهران قرار بگیرد از شرایط نابسامانی برخوردار است و با جدایی سرمربی این تیم آنها باید سومین مربی فصل جاری را انتخاب کنند. پیش از دلگرم، سعید مفتخر هدایت این تیم را بر عهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز