خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم استقلال را هم شکست بدهیم؛

آماده‌باش ستاره سپیدرود برای پرسپولیس؛ شکست ناپذیر نیستید!

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۴۳

گلر موفق سپیدرود که در مقطعی رکوردار بسته نگه داشتن دروازه‌ی این تیم بود، شاگردان برانکو را در رشت شکست‌ناپذیر نمی‌داند.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره دیدار پایانی نیم فصل اول مقابل پرسپولیس گفت: این بازی آخرین فرصت ما در نیم فصل است تا نوار ناکامی‌هایمان را قطع کنیم که با حداقل یک امتیاز دیدار خانگی را به پایان برسانیم. در نیم فصل دوم با شرایط متفاوت تیمی وارد مسابقات می‌شویم.

وی ادامه داد: در این چند هفته که نتیجه نگرفتیم حداقل می‌شد تا یک امتیاز کسب کنیم ولی به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد و فعلا روی خوشش را به ما نشان نداده است. مثلا بازی برابر ذوب آهن و فولاد خوزستان نشد و حالا امیدواریم برابر پرسپولیس نوار ناکامی‌ها را قطع کنیم تا دوباره هواداران را خوشحال کنیم.

حسینی درباره پیش بینی نتیجه بازی عنوان کرد: ما پیکان را در رشت بردیم و آنها پرسپولیس را شکست دادند؛ برابر پدیده هم پیروزی شدیم و آنها مقابل پرسپولیس به تساوی رسیدند. اینطور نیست که چون به ذوب آهن 4گل زدند به ما 6 گل بزنند. آن اتفاقات گذشته و برد پرسپولیس در ورزشگاه سردار جنگل دور از دسترس نیست، چرا که نه!

وی افزود: چون هفته گذشته امتیاز نگرفتیم با تمام توان در زمین حاضر می‌شویم و قطعا روز سختی خواهیم داشت. همه ما انگیزه داریم که مقابل پرسپولیس نمایش خوبی داشته باشیم. برابر استقلال هم که بازی کردیم اگر در نیمه اول گل می‌زدیم می‌توانستیم استقلال را هم ببریم ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که به نفع تیم رقم نمی‌خورد. 

حسینی درباره جایگاه سپیدرود در رده‌های پایین جدول گفت: قطعا اینطور نمی‌ماند و باید منتظر نیم فصل دوم باشیم. فعلا آقایی آمده و شرط‌ها را قبول کرده تا تیمداری کنند. فعلا با اعتماد به نفس صحبت می‌کنند و ما چیزی ندیده‌ایم. روی حرف آنها تمرکز نمی‌کنیم و با نتیجه گیری به دنبال خروج از منظقه بحران هستیم. 

دروازه سرخپوشان گیلانی در پایان خاطرنشان کرد: صحبتی با هواداران دارم که بیشتر صبوری کنند؛ ما مشکلات فراوانی داریم و همین تیم بو د که فصل پیش در ناباوری به لیگ برتر صعود کرد. هدف ما ماندن در لیگ برتر است و شاید در هفته آخر این اتفاق رقم بخورد؛ صبوری کنند تا تمام وجود تلاش کنیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز