خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس آماده‌ترین تیم ایران است

محمد نوری: دخالتی در جذب بازیکنان تراکتور ندارم/ نیم فصل دوم انتظارات از ما بیشتر می‌شود/ می‌توانیم رونالدو را مهار کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۱۵۵

هافبک با تجربه تراکتورسازی در مورد شرایط تیم در آستانه تعطیلات نیم فصل صحبت کرد.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی و نزدیک‌شدن به نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما در فصل جاری خیلی سخت بود و خصوصاً اوایل فصل محرومیت از نقل و انتقالات مارا خیلی اذیت کرد. یک سری  بازیکنان جدا شدند و یک سری معرفت گذاشتند و علیرغم پیشنهاداتی که داشتند تریح دادند در تیم بمانند و هواداران را تنها نگذارند. شرایط سخت و پر ریسکی در نیم فصل اول داشتیم و مجبور شدیم با یک سری بازیکن که اصلا لیگ برتر بازی نکرده بودند و چند بازیکن باتجربه به دنبال اعاده حیثیت باشیم و فکر می‌کنم موفق بودیم.

وی افزود: این مشکلات در ادامه بیشتر هم شد و در اواسط فصل هم مصدومیت و محرومیت بازیکنان شرایط تیم را سخت‌تر کرد. خودم هم چند بازی به دلیل مصدومیت نبودم و کاملاً از نظر بازیکن در مضیقه بودیم با این حال در نقل و انتقالات امیدوارم بتوانیم بازیکنان خوبی بگیریم و در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود.

هافبک با تجربه تراکتورسازی در ادامه با اشاره به دیدار هفته پانزدهم تیمش گفت: بازی سختی داریم و فولاد این اواخر خیلی خوب نتیجه گرفته و اکنون بالای جدول قرار دارد ولی ما نیاز به برد داریم. علاوه بر این بازی 10 روز بعد در جام‌حذفی با استقلال خوزستان که حساس‌ترین بازی فصل ما خواهد بود چرا که نیاز داریم در جام‌حذفی نتیجه بگیریم از این طریق بتوانیم و سهمیه بگیریم. برای این کار باید باید سفت و سخت پیگیر باشیم و از این مرحله عبور کنیم.

نوری با اشاره به قرعه‌کشی جام جهانی و گروهی که ایران در آن قرار گرفته است عنوان کرد: درقرعه‌کشی فکر نمی‌کردم در چنین گروه سختی قرار بگیریم. در این رقابت‌ها با تیمی بازی داریم که قهرمان اروپا شده و اسپانیا هم احیا شده و ایتالیا را حذف کرده است. مراکش هم از نظر اسمی شاید پایین‌تر از دو رقیب دیگر ما باشد ولی بازی‌های این تیم در مقدماتی جام جهانی نشان از قدرت بالای این تیم دارد. کار سختی داریم ولی ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و شانس صعود داریم. در این راه نیاز به حمایت و اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوب داریم.

وی افزود: آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی این هم اشتباه است که خودمان را از پیش باخته بدانیم و کار درستی نیست. بازی‌هایی که در مرحله مقدماتی انجام دادیم از حریف یک سروگردن بالاتر بودیم. امتیارات خوبی کسب کردیم در کل کی‌روش مربی باهوشی است و تفکرات او می‌تواند کمک کند. سیستم قوی ایران در دفاع به کمک ما می‌آید و در خط حمله هم مهاجمان خوبی داریم. خوش‌بین هستم که ایران با انگیزه‌ای که دارد بتواند شگفتی‌ساز شود.

نوری در ادامه عنوان کرد: اسپانیا به مراتب قوی تر از پرتغال است ولی یکی از تیم‌هایی است که در رده بالای رنکینگ دارد و باید لایه‌های دفاعی قوی دارد. پرتغال ولی روی کاکل رونالدو می‌چرخد و می‌توان مهارش کرد اما اسپانیا کار گروهی می‌کند و همین و کار ما را سخت‌تر خواهد کرد.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه دوست دارد در کنار نفرات تیم ملی باشد یا نه گفت: واقعیت این است که دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کنم. 50 بازیکن برای جام جهانی شانس دارند و تلاش می‌کنند ولی و من جایی ندارم. من در تیم باشگاهی تلاش می‌کنم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. موفقیت فوتبال ایران موفقیت امثال محمد نوری است و رشد فوتبال ماست. وقتی تیم ملی موفق باشد کل پیشرفت نفع خواهد برد و امیدوارم صعود کند.

وی در مورد جذب چند بازیکن در خط میانی برای تراکتورسازی و ترافیک در پست خودش گفت: من اطلاعی از بازیکنانی که می‌خواهند جذب شوند ندارم و دخالتی هم در این رابطه ندارم و بازیکن حرفه‌ای هستم و کار خودم را می‌کنم. امیدوارم باشگاه نسبت به نیازی که دارد بازیکن جذب کند و به تراکتورسازی کمک کند. توقع از تراکتور در نیم فصل دوم بالا می‌رود و باید نتایجی کسب کند که هواداران راضی شوند.

نوری در مورد بازی مقابل صنعت نفت در هفته چهاردهم گفت: بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داشتیم و در دقایق پایانی که پنالتی برای حریف گرفته شد به نظرم درست نبود. نتایج این هفته متفاوت بود و واقعاً فکر نمی‌کردم ذوب آهن چهار گل بخورد. باید قبول کنیم پرسپولیس آماده‌ترین تیم حال حاضر ایران است.

وی در مورد مصدومیت خودش گفت: مصدومیتی بود که مرا اذیت کرد ئلی و بنا به نیاز تیم و تصمیم کادرفنی دقایقی بازی کردم. مقابل پدیده و دو بازی دیگر در کنار دیگر بازیکنان کمک کردیم. فیزیوتراپی خوبی داشتم و خوشحالم که اکنون شرایط ایده‌آل است و در این 4 بازی اخیر خوب کار کردیم.

هافبک تراکتورسازی در پایان با اشاره به مطالبات بازیکنان از باشگاه گفت: باشگاه بخش اعظمی از معوقات طلبکاران را پرداخت کرده تا در آسیا حاضر شویم. اما بازکینان یکی دو ماه است که پول نگرفته‌اند. مسئولان باشگاه قول دادند و گفتند تا قبل از دیدار با فولاد بخشی از طلب‌ها پرداخت می‌‌شود و امیدوارم به قولی که دادند را عمل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز