خبرگزاری کار ایران

پاتک بزرگ رضا عنایتی به استقلال؛ شماره هشت راهی مشهد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۷۱۷

عنایتی در استقلال گل‌های متعددی به ثمر رساند. جباری اما بیشترین نقش را در گل‌های زده او داشت.

 به گزارش ایلنا، پاس‌های بی نقصی که جباری برای عنایتی می‌فرستاد یکی از دلایل کسب عنوان آقای گلی مهاجم استقلال در لیگ برتر بود. این دو که رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند شاید دوباره کنار هم فعالیت کنند. این بار نه به‌عنوان بازیکن بلکه در قامت سرمربی و شاگرد. سرمربی مشکی پوشان سعی می‌کند با استفاده از اعتبار خود، بازیکنان جدیدی جذب کند. بعد از حنیف عمران زاده، شاید این بار نوبت مجتبی جباری برسد که به مشهد برود و دوباره در این شهر بازی کند

در استقلال کسی تکلیف مجتبی جباری را مشخص نمی‌کند. نه مدیرعامل باشگاه که برای جذب او اقدام کرد و نه مدیر ورزشی که مهم‌ترین دغدغه‌اش حضور در عکس‌های یادگاری است. وینفرید شفر هم که قرار بود با جباری خصوصی صحبت کند و شرایط او را بداند، فعلا قدمی برنداشته و همین باعث شده تا هافبک 34 ساله استقلال فعلا روزها را یکی پس از دیگری و در اوج بلاتکلیفی سپری کند.

برای جباری که با آرزوی خداحافظی در پیراهن استقلال، قرارداد خود را ابتدای فصل امضا کرد، اتفاق‌هایی رخ داد که هرگز تصورش را نمی‌کرد. پیش‌بینی اخراج از استقلال، آن هم تنها پس از چند بازی نصف و نیمه، نه به ذهن جباری می‌رسید و نه مدیران باشگاه. همان‌هایی که او را به باشگاه فرا خواندند تا به‌عنوان بزرگتر کنار رحمتی قرار بگیرد و بار تجربی استقلال را بالا ببرد.

مجتبی اهداف بزرگی در سر داشت. قهرمانی با استقلال در لیگ برتر، حضوری قدرتمند همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و احیا در پیراهن آبی، آن هم پس از چند فصل بازی در لیگ ستارگان قطر. او البته به هیچ یک از این اهدف خود نرسید. فقط پیراهن شماره 8 را پوشید و این مهم‌ترین افتخاری بود که نصیب هافبک سابق تیم ملی شد.

اخراج جباری از استقلال همزمان شد با انتخاب فیروز کریمی به‌عنوان سرمربی گسترش فولاد. کریمی جانشین بوناچیچ شد تا نتایج ضعیف او را در ادامه فصل جبران کند. نخستین و اصلی ترین خواسته کریمی از مدیران باشگاه گسترش فولاد، جذب چند بازیکن جدید بود. فهرستی که نام مجتبی جباری در صدر آن قرار داشت. جباری اما پاسخ منفی داد، آن هم در شرایطی که بارها در مصاحبه‌های خود از کریمی به‌عنوان بهترین مربی تمام دوران فوتبالش یاد کرده بود.

مجتبی از پیشنهاد بازی در گسترش فولاد گذشت، تنها به این امید که مشکلاتش با استقلال حل شود و بتواند به ترکیب این تیم برگردد. بخصوص که شفر هم به تازگی هدایت استقلال را قبول کرده بود و این مساله می‌توانست مسیر بازگشت جباری را هموار کند. حالا اما خبری از بازگشت نیست. جباری از استقلال شکایت کرده، آنها را در مصاحبه‌های خود مورد انتقاد قرار داده و قدرت شفر هم به حدی نیست که پای خود را در یک کفش کند و بگوید مجتبی را می‌خواهد.

این بلاتکلیفی در کنار حضور غیر منتظره جباری در اردوی مشکی پوشان مشهد باعث شده تا شایعه انتقال شماره 8 استقلال به این تیم منتشر شود. این شایعه وقتی جدی‌تر می‌شود که بدانیم مدیران باشگاه مشکی پوشان وظیفه سرمربیگری را به رضا عنایتی سپرده‌اند تا او پس از جدایی مرزبان روی نیمکت این تیم بنشیند.

عنایتی در استقلال گل‌های متعددی به ثمر رساند. جباری اما بیشترین نقش را در گل‌های زده او داشت. پاس‌های بی نقصی که جباری برای عنایتی می‌فرستاد یکی از دلایل کسب عنوان آقای گلی مهاجم استقلال در لیگ برتر بود. این دو که رابطه صمیمانه‌ای با یکدیگر دارند شاید دوباره کنار هم فعالیت کنند. این بار نه به‌عنوان بازیکن بلکه در قامت سرمربی و شاگرد.

سرمربی 40 ساله مشکی پوشان سعی می‌کند با استفاده از اعتبار خود، بازیکنان جدیدی جذب کند. بعد از حنیف عمران زاده، شاید این بار نوبت مجتبی جباری برسد که به مشهد برود و دوباره در این شهر بازی کند. او پس از انتقال قرضی از استقلال به ابومسلم درخشید و به سطح نخست فوتبال ایران رسید. این بار هم می‌تواند چنین اتفاقی رخ بدهد. البته که جباری فعلا تاییدش نمی‌کند: «ملاقات با دوستانم در مشکی‌پوشان از قبل برنامه‌ ریزی شده‌ نبود و به دلیل اینکه در یک هتل اقامت داشتیم، یکدیگر را دیدیم. دلیلش هم تنها سمپوزیومی بود که به واسطه آن به مشهد سفر کردم.»

جباری فعلا قصد دارد بازی کند اما امکان حضورش در استقلال وجود ندارد. او باید منتظر آغاز نقل و انتقالات نیم فصل بماند و به تیمی جدید برود. تیمی که می‌تواند نامش مشکی پوشان باشد. البته به شرط فسخ قرارداد با استقلال و تامین هزینه جذب بازیکنی در حد جباری.

امیر اسدی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز