خبرگزاری کار ایران

اعتقاد ندارم که در گروه مرگ هستیم

پروین: مشکل کی روش و فدراسیون باید فردا، پس فردا حل شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۶۲

پیشکسوت پرسپولیس تهران درباره قرعه تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه اظهار نظر کرد.

علی پروین در پایان دیدار خیریه یادبود زنده یاد ابراهیم آشتیانی گفت: ما همیشه این را می‌گوییم که پیشکسوتان عادت دارند زمانی که بازیکنی میمیرد به ورزشگاه امجدیه بیایند و بعد از بهشت زهرا به خانه بروند. یادش به خیر آقای آشتیانی در این زمین چه بازی‌هایی را به نمایش گذاشتند.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره قرعه ایران در جام جهانی روسیه گفت: تمامی بازی‌ها سخت هستند. عده‌ای دیشب در تلویزیون می گفتند سه امتیاز را می‌گیریم شما ببینید تمام بازی ها سخت است. ما باید امکانات خوب تدارک ببینیم. به جای اینکه مربی به دنبال توپ، لباس و ... بدود باید 10-15 بازی خوب و قوی انجام بدهیم که با آمادگی خوب و کامل برویم تا نتیجه بگیریم. 

پروین درباره اینکه به گروه ایران گروه مرگ می‌گویند، عنوان کرد: من به این مسئله اعتقاد ندارم ولی همه می‌گویند که مراکش از اسپانیا و پرتغال آسانتر است اتفاقا همین تیم سخت ترین تیم گروه ماست. باید با بازی‌های تدارکاتی تیم را تقویت کنند. وقتی به جام جهانی آرژانتین رفتیم 4 بازی تدارکاتی داشتیم در حالی که باید سی بازی  انجام می دادیم. اگر بخواهیم فقط به جام جهانی برویم نمی‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: مشکلات بین کی روش و تیم ملی باید فردا، پس فردا برطرف شود چون زمان نیست ما چشم روی هم بگذاریم خردادماه می رسد و بازی ها شروع می‌شوند. مربی باید دنبال لباس و پول باشد، مگر چنین چیزی می شود؟ تیم به این خوبی و مربی به این خوبی اما امکانات؟ بازی ها واقعا سخت است و الان هم مانند گذشته است. سه امتیاز برابر مراکش را از چه کسی می‌گیریم؟ به همین راحتی مگر می‌شود؟

پروین درباره مداخله بین کی روش و فدراسیون فوتبال گفت: ما می‌گفتیم کی روش نباید در کار فدراسیون دخالت کند، ایشان الان باید با خیال راحت برود به دنبال زندگی و تیم ملی. ما نمی‌دانیم چه خبر است.

پروین درباره اینکه فدراسیون گفته نباید کی روش صحبت کند، اظهار داشت: بالاخره باید کسی بزرگتری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز