خبرگزاری کار ایران

علی دایی: در سخت‌ترین گروه ممکن قرار گرفته‌ایم/ مراسم قرعه‌کشی شبیه مراسم ایران بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۸۶

اسطوره فوتبال کشورمان در مورد قرعه‌کشی جام جهانی صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی پس از قرعه‌کشی جام جهانی 2018 و گروهی که ایران در آن قرار گرفت اظهار داشت: به نظر من سخت‌ترین گروه در جام جهانی گروهی است که ایران در آن قرار گرفته است.

او  ادامه داد: مراکش هم تیم بسیار خوبی است و نباید دسته کم گرفته شود. در هر صورت قرعه سختی داریم. ما در گروه مرگ هستیم و کارمان خیلی دشوار است. کار تیم ملی ما را دانمارک خراب کرد و ما می توانستیم خوش شانس تر باشیم.

دایی در ارتباط با مراسم قرعه کشی هم گفت: مراسم بسیار خوبی بود و مثل مراسم های ایران برگزار شد، بسیار منظم و با برنامه! (می خندد)

دایی در پاسخ به این سوال که قرعه ایران نسبت به دفعات گذشته چگونه بوده است گفت: از تمام دورانی که در جام جهانی بودیم این قرعه سخت تر است و ما باید فقط به برد در بازی هایمان فکر کنیم. البته که هیچ کدام از همگروهان ما حریف آسانی نیستند. اما ایران هم تیم خوبی دارد و کی روش می‌تواند با تیمش به موفقیت برسد.

دایی در پاسخ به این سوال که گروهمان را پیش بینی کرده بودید، گفت: بله من به مهدوی کیا هم گفتم که حریفانمان چه تیم هایی هستند و همان هم شد.

او در ارتباط با گروه های جام جهانی هم گفت: گروه های 1 و 8 آسان ترین و گروه ما سخت ترین گروه های جام جهانی هستند. ما می توانیم با برد مقابل مراکش به شرایط خوبی برسیم و شانس خود را افزایش دهیم.

دایی در آخر هم گفت: مسئولان باید بازی های دوستانه بزرگ برای تیم ملی ایران برگزار کنند تا این تیم بتواند به مرحله بعد صعود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز