خبرگزاری کار ایران

گزارشی جالب از بازیکن جنجالی پرسپولیس در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۸۴۰

ستاره جنجالی سابق پرسپولیس بعد از درخشش در ترکیب عثمانلی نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه عثمانلی اسپور به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های ترکیه در روزهایی که پیام صادقیان به خاطر سابقه نه چندان درخشان در لیگ برتر مشتری داخلی نداشت، در تصمیمی جالب با قراردادی یک ساله ستاره جوان و مستعد اما پرحاشیه ایرانی را به خدمت گرفت؛ به این امید که بتواند از توانایی‌های فوق‌العاده این بازیکن نهایت بهره را ببرد. صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس، روزهای موفقی را در صبا و ماشین‌سازی پشت سر نگذاشت و بیشتر رو به افول بود تا پیشرفت.

مدت زمان زیادی طول کشید تا پیام صادقیان بتواند خودی در این تیم پرآوازه ترکیه نشان بدهد. تیمی که فصل قبل شگفتی‌ساز سوپرلیگ بود و جواز صعود به رقابت‌های اروپایی را نیز به دست آورد اما امسال با بحران‌های زیادی روبه‌رو شد و ماه‌های زیادی برای خروج از این بحران تلاش کرد که در این راه پیام صادقیان هم محکوم به نیمکت‌نشینی شد تا از اندک فرصت‌های خود بهره ببرد و به ترکیب اصلی برسد.

چند هفته قبل سرمربی عثمانلی اسپور برای نزدیک به 5 دقیقه از پیام در مصاف با تیم بزرگ فنرباغچه بهره برد که در همین دقایق کوتاه صادقیان با دادن پاس تک گل تیمش نشان داد از چه توانایی‌های فنی بهره می‌برد. البته آن درخشش تحت‌الشعاع شکست عثمانلی اسپور قرار گرفت اما سه شنبه شب در رقابت‌های دور ششم جام حذفی ترکیه دوباره این فرصت نصیب پیام شد تا در مصاف با تیم ناشناس مالاتیااسپور برای نخستین بار طعم حضور در ترکیب اصلی عثمانلی اسپور را بچشد؛ فرصتی که پیام بهترین برداشت را از آن کرد، به این امید که بتواند جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی تیمش در سوپرلیگ ترکیه به دست بیاورد. او دو پاس گل در دقایق 28 و 74 ساخت تا عثمانلی اسپور به برتری 3 بر یک برسد و همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی لقب بگیرد. درخشش ستاره ایرانی به حدی زیاد بود که گزارشگر بازی در شبکه TRT SPOR در بیشتر دقایق حضور پیام در زمین و حتی هنگام خروج این بازیکن در دقیقه 82 دست از تعریف و تمجید صادقیان برنمی‌داشت و او را بهترین بازیکن عثمانلی اسپور در این بازی معرفی کرد . گزارشگر بازی با تعجب از اینکه فرصت کمی تاکنون به صادقیان داده شده تا خودی نشان بدهد، چندین و چند بار به بازی کم نقص و مفید این بازیکن ایرانی اشاره کرد.

در این گیر و دار توجه ویژه رسانه‌های ترکیه به ستاره ایرانی عثمانلی اسپور هم جالب بود. سایت «سون دقیقه» در گزارشی پیرامون برتری عثمانلی اسپور مقابل مالاتیااسپور نوشت: «پیام صادقیان دو پاس گل داد تا زمینه برتری 3 بر یک عثمانلی اسپور فراهم شود. ستاره ایرانی در یکی از بهترین نمایش‌های ممکن هر کاری لازم بود در میانه میدان انجام داد و به‌عنوان پاسور نشان داد توانایی ذاتی فراوانی دارد.»

همچنین سایت hurriyet هم در خبری پیرامون برد و صعود عثمانلی اسپور به مرحله بعد جام حذفی نوشت: «نمایش درخشان بازیکنان عثمانلی اسپور از جمله پیام صادقیان باعث شد این تیم با برد 3 بر یک مقابل مالاتیا به تاخت و تاز خود در رقابت‌های حذفی موسوم به لیگ عثمانی ادامه دهد.» این سایت با انتشار تصویری از شادی بازیکنان عثمانلی اسپور و تشکر آنها از صادقیان درخشش ستاره ایرانی را پوشش داد.

82 دقیقه حضور برابر مالاتیااسپور و 8 دقیقه حضور مقابل فنرباغچه و در مجموع 90 دقیقه بازی پیام صادقیان در این فصل توام شد با سه پاس گل از سوی این بازیکن تا آمار فوق‌العاده‌ای از او در فصل جاری به ثبت برسد. آماری که می‌تواند به ادامه روزهای خوب و درخشان این بازیکن پرحاشیه سال‌های گذشته در فصل جاری کمک کند تا او به‌عنوان نخستین ایرانی در فوتبال ترکیه به موفقیت برسد و طلسم ناکامی بازیکنان ایرانی در این کشور را بشکند. از آن مهم‌تر پیام دوباره همان صادقیانی که در پرسپولیس در حد یک ستاره بزرگ و آینده دار نشان داده بود را دوباره به آغوش فوتبال ایران بازگرداند. اتفاقی که باعث می‌شود دوباره نام او سر زبان‌ها بیفتد و همه از ستاره‌ای بگویند که هنوز تمام نشده. صادقیان با این هدف به فوتبال ترکیه پا گذاشته و قصد دارد اثبات کند که همچنان می‌تواند بازیکنی موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز