خبرگزاری کار ایران

تقدیر سرپرست سازمان ورزش بسیج از علیرضا کریمی

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۲۳۹

سرپرست سازمان ورزش بسیج در پیامی از علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا مهدی میرجلیلی سرپرست سازمان ورزش بسیج در پیامی از اقدام علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشور در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجلیل کرد.

در این پیام آمده است:

علیرضا کریمی دیگر فراموش نمی شود، او درقلب ملت مظلوم فلسطین و ایران جای گرفت، پهلوانی از خطه قهرمان پرور استان البرز که در آستانه شهادت مظلومانه امام حسن عسگری علیه السلام، حمایت از مظلوم را در عمل معنی کرد و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید آبیاری شده، ایستاد و پرچم جوانمردی را دست گرفت. در زمین مسابقه به ظاهر باخت اما پیروز قلب‌های ملت‌های مظلوم جهان شد و جایی در دلشان باز کرد، نتیجه را واگذار کرد اما رسم و مرام پهلوانی که مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم است را به دنیا آموخت  و ثابت کرد رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، رژیمی که تاریخ جعلی‌اش آمیخته با جنایت و نسل کشی است، کریمی با نه گفتن به مبارزه با نماینده رژیم جعلی اشغالگر قدس به دنیا یادآوری کرد که جانیان "صبرا" و "شتیلا" جایی در مرزهای دنیا ندارند.

آری کریمی، این پهلوان کشورمان به دنیا آموخت جوان ایرانی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و در مبارزه با دجال‌های زمان ثابت قدم ایستاده، روزی در جبهه‌های سوریه و عراق با لباس مدافعان حریم امامت و ولایت پنجه بر تروریست‌های تکفیری صهیونیستی می‌کشند و در "بوکمال" جشن پیروزی می‌گیرند و روزی دیگر در لباس یک ورزشکار در قامت پهلوان ظاهر می‌شوند و با به رسمیت نشناختن رژیم جعلی اشغالگر قدس، فریاد مسلمانان جهان را بر سر رژیمی که ابایی حتی از سلاخی کودکان هم ندارد، آوار می‌کنند.

آری کریمی فراموش نمی‌شود، مانند تمام پهلوانانی که از مدال گذشتند اما مقابل ظلم و جور کوتاه نیامدند و در کنار مظلوم قرار گرفتند، سازمان ورزش بسیج به پاسداشت حرکت جوانمردانه علیرضا کریمی در مراسمی قدردان پهلوان امروز ورزش ایران خواهد بود و جوانمردی‌اش را پاس خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز