خبرگزاری کار ایران

دو بازیکن استقلال؛ چشم انتظار خروج سه استقلالی دیگر

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۱۴۵

لیست استقلال پر است و باید برای حضور نفر جدید، بازکنانی را از لیست خود خارج کند.

به گزارش ایلنا، لیست بازیکنان بزرگسال استقلال کاملاً پر است و شفر چاره‌ای جز سبک کردن این فهرست با کنار گذاشتن برخی از بازیکنان ندارد.

در حال حاضر دو مهاجم جوان مثل محسن کریمی و بهنام برزای در تمرینات آبی پوشان حضور دارند و مترصد خارج شدن نام دو بازیکن هستند برای اضافه شدن به فهرست بازیکنان بزرگسال این تیم. خروج حداقل سه بازیکن از فهرست بزرگسالان استقلال قابل پیش‌بینی است و شفر چاره‌ای ندارد جز اینکه به زودی روی نام سه بازیکن قلم قرمز بکشد.

گرچه در این خصوص گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته و رسانه‌ها به زعم خود کاندیداهایی را برای خروج از فهرست استقلال معرفی کرده‌اند اما شفر هنوز هیچ فهرست رسمی را به باشگاه جهت این منظور نداده ‌است. گرچه بعید است او گزینه‌هایی را به همین منظور در ذهن خود نداشته باشد. احتمال اینکه یکی از گزینه‌های خروج از فهرست استقلال یکی از مدافعان با تجربه تیم استقلال باشد زیاد است.

شفر در مدت زمان حضورش در تیم استقلال تأثیر شگرفی بر روی ساختار دفاعی آبی پوشان گذاشته ‌است و توانسته با استفاده از بازیکنان جوان استحکام خاصی در ساختار دفاعی این تیم ایجاد نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز