خبرگزاری کار ایران

چشم امید روسونری روسیه به پسر 6 میلیون یورویی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۶۱

عزت اللهی در این فصل یکی از خوب های آمکار بوده و نمایش فوق العاده ای داشته است.

به گزارش ایلنا، سعید عزت اللهی هافبک 21 ساله تیم آمکار روسیه هفته قبل در چارچوب هفته هجدهم رقابت های پرمیر لیگ روسیه با نتیجه 2-1 دینامو مسکو را شکست داد و با 21 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

این نتیجه باعث شد تا این تیم روسیه ای دومین هفته بدون باخت خود را پشت سر بگذارد و موقتا کمی از منطقه خطر جدا شود. شاگردان گادژی گادیژیف در صورت ادامه این روند رو به رشد می توانند این فاصله ناچیز را جبران کنند و به رده های بالاتر برسند.

سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش کشورمان در این مسیر رو به رشد نقش غیر قابل انکاری را ایفا کرده است. او بعد از ترک موقت روستوف، حالا در آمکار 6 بازی را به صورت فیکس حضور داشته و میانگین 84 دقیقه بازی را تا به اینجا به نام خود ثبت کرده است.

عزت اللهی در طول فصل قبل یک گل به ثمر رساند و حالا هم یک گل زده تا با رکورد فصل پیش خود در پرمیرلیگ برابری کند. سعید از جهات دیگر هم نسبت به عملکرد فصل خود در تیمهای آنژی و روستوف بهتر بوده است. میانگین 1/2 شوت در هر بازی، 2/5 توپ ربایی در هر مسابقه، 3/2 تکل برای هر دیدار، پیروز شدن در 62٪ دوئل ها و ... گوشه ای از نمایش رو به رشد عزت اللهی در این فصل بوده است.

سعید در حال حاضر با نظر سایت معتبر ترانسفرمارکت 1/2 میلیون یورو ارزش دارد و در رده سوم بازیکنان تیم آمکار به شمار می آید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز