خبرگزاری کار ایران

سعید جلالی راد در گفت و با ایلنا:

می خواهم به چشم کی روش بیایم/ الگویم داوید دخیا است

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۵۹۵

دروازه بان پدیده گفت: انگیزه زیادی برای حضور در تیم ملی دارم.

سعید جلالی راد در گفت و گو با خبرنگار ورزشیایلنا، درباره آخرین وضعیت خود در پدیده و حضورش در ترکیب اصلی این تیم اظهار داشت: خدا را شکر می کنم. وضعیت خوبی دارم. تیم هم در شرایط ایده آلی به سر می برد. در آخرین دیدار به برتری رسیدیم و روحیه بالایی داریم.

وی در ادامه افزود: به خودم و توانایی هایم شک نداشتم و ندارم. در بازی با سایپا آقا شهاب از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد و دقایقی به میدان رفتم اما در جدال برابر فولاد اولین مسابقه رسمی ام را به انجام رساندم. در بازی با سایپا خیال آقای مهاجری را راحت کردم. چند نتیجه ضعیف گرفتیم و بدشانسی های زیادی گریبانگیرمان شد ولی خدا را شکر نظر سرمربی تیم را جلب کردم.

 دروازه بان 23 ساله پدیده همچنین بیان داشت: خدا خیلی به من کمک کرد. واقعا تلاش زیادی کردم. من سه سال گلر سوم پدیده بودم و در این فصل به من فرصت رسید تا به میدان بروم. مجتبی روشنگر و حالا شهاب گردان مانند دو برادر بزرگتر همیشه کنارم بودند و من را از تجربیاتشان بهره مند کردند. آنها مربیان من هم بودند. در نهایت همه چیز دست به دست هم داد تا خودم را نشان دهم.

وی در ادامه از انگیزه اش برای دعوت به تیم ملی گفت: اینقدر آماده هستم که به حضور در تیم ملی هم فکر می کنم. من مدت زمان زیادی نیست که درون دروازه پدیده ایستاده ام اما خیلی انگیزه دارم. می خواهم خاص باشم و نمایش متفاوتی داشته باشم. می خواهم طوری بازی کنم که به چشم بیایم. می دانم آقای کی روش و دستیارانشان بازی های لیگ را تماشا می کنند.

دروازه با جوان پدیده درباره پیشینه اش و حضور در این تیم مشهدی تصریح کرد: من کارم را در ابومسلم آغاز کردم. با این تیم یک بار هم در لیگ یک به میدان رفتم اما بعد از سقوط تیم به دسته دوم همراه با پدیده به لیگ برتر آمدم و حالا 4 سال است که در این تیم بازی می کنم. کار با رضا مهاجری هم دوست داشتنی است و هم خیلی سخت. ایشان دوست دارند که بازیکنان جوان در کارشان جدی باشند.

وی درباره اشتباه روی گل تیم نفت تهران در هفته اخیر اذعان داشت: باران بسیار شدیدی در نیمه دوم شروع به بارش کرده بود و همچنین بازیکن حریف طبق گفته کارشناسان روی من خطا کرد. توپ از دستم خارج شد و به گل رسید. در جریان بازی یکی دو اشتباه داشتم اما خودم را خیلی زود و جمع و جور کردم.

جلالی درباره دربی مشهد در هفته چهاردهم که در ورزشگاه امام رضا هم به انجام نمی رسد گفت: باید دربی را ببریم. پیروزی در این مسابقه بسیار حیاتی است. ما به دربی کاری نداریم و نگاهمان به حضور در بالای جدول و کسب سهمیه است. درباره ورزشگاه امام رضا هم واقعا بی انصافی است که مردم از حضور در چنین ورزشگاهی محروم شوند. امروز هواداران ما در تمرین حضور پیدا کرده بودند و می گفتند به خاطر حضور در ثامن سرما خورده اند و تردد برایشان سخت و دشوار است. دغدغه مردم الان این است که بازی در کجا به انجام می رسد.  

دروازه بان مشهدی پدیده در پایان درباره الگوی ورزشی و تیم مورد علاقه اش گفت: من طرفدار بازی داوید دخیا هستم و تیم مورد علاقه ام هم پدیده مشهد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز