خبرگزاری کار ایران

پیکان و مجید جلالی در سربالایی و افت

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۸۲

پیکان که با 7 برد پیاپی در هفته‌های پنجم تا یازدهم لیگ بی‌رقیب و پرقدرت ظاهر شده بود، پس از یک تساوی مقابل صنعت نفت، به استقلال خوزستان رسید.

به گزارش ایلنا، در این بازی که کاملا افت شاگردان مجید جلالی حس می‌شد، اهوازی‌های قعرنشین سرحال و آماده نشان دادند و چندین بار دروازه پیام نیازمند را تهدید کردند. در نهایت بی‌دقتی شاگردان ویسی و عملکرد خوب دروازه‌بان پیکان باعث شد این بازی تنها یک گل برای تیم میزبان به همراه داشته باشد و پس از هشت بازی، جلالی و بازیکنانش طعم تلخ شکست را بچشند.

پیکان در این فصل در چهار هفته ابتدایی رنگ برد را ندید و 2 تساوی و 2 شکست را تجربه کرد. سپس با شروع یک روند توفانی، در تمامی هفته‌های پنجم تا یازدهم پیروز از زمین خارج شد و 7 برد متوالی را به نام خود ثبت کرد. شاگردان جلالی پس از پاره شدن روند پیروزی‌ها، یک تساوی به دست آوردند و در آخرین بازی خود نیز روز گذشته متحمل شکست شدند.

نکته جالبی که در خصوص فراز و فرودهای پیکان در این فصل به چشم می‌خورد این است که در هر سه بازی که خودروسازان به یک نقطه عطف در طول فصل رسیده اند، حریف آنها تیمی از خوزستان بوده است.

پیکان در هفته پنجم لیگ امسال پس از چهار بازی بدون برد، به مصاف فولاد رفت و نخستین پیروزی فصل خود را مقابل این تیم خوزستانی دشت کرد؛ پیروزی مهمی که شروع بردهای متوالی تیم جلالی به شمار می‌رفت.

در اتفاقی جالب، پایان دهنده این پیروزی‌های پی در پی هم یک تیم خوزستانی بود؛ صنعت نفت آبادان نخستین تیمی بود که پس از نتایج موفق پیکان، توانست از این تیم امتیاز بگیرد. در آخرین گام نیز استقلال خوزستان با پیروزی یک بر صفر مقابل شاگردان جلالی، به روند 8 بازی بدون باخت این مربی و تیمش پایان داد تا پیکان از جمع مدعیان تا حدودی فاصله بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز