خبرگزاری کار ایران

ستاره‌ی سرخ‌ها تحت عمل جراحی قلب

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۳۷۳

مایکل کریک، هافبک منچستریونایتد تحت یک عمل جزیی قلب قرار گرفته است و به‌زودی به میادین برمی‌گردد. او در این فصل تنها یک بازی انجام داده که در برد چهار بر یک در جام اتحادیه برابر برتون آلبیون بوده است.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 36ساله در تابستان به‌عنوان کاپیتان یونایتد برگزیده شد. او در نیمه دوم بازی با برتون احساس عجیبی داشت و در نهایت مشخص شد ضربان قلبش نامنظم است.

کریک در بیانیه‌ای اعلام کرده: «می‌خواهم اوضاعم را روشن کنم. افرادی از من می‌پرسند که آیا حالم خوب است یا نه و چرا در چند ماه گذشته آماده نبوده‌ام. پس از آنکه حس عجیبی در نیمه دوم بازی با برتون در سپتامبر داشتم، چند آزمایش انجام دادم. پزشکان گفتند که ضربان قلب نامنظمی دارم. به همین دلیل تحت یک عمل مختصر به نام ابلیشن قلبی قرار گرفتم. باید به تمرینم سرسختانه ادامه می‌دادم و در همین حین، من را از نزدیک معاینه می‌کردند اما حالا حالم خوب است. می‌خواهم به همه اطمینان بدهم که سالم هستم و به تمرینات با تیم برگشته‌ام.»

منابعی اعلام کرده‌اند که از کریک در رختکن نوار قلب گرفته شده اما در هر حال او در بازی بعدی تیمش با ساوتهمپتون هم روی نیمکت نشست. خبر رسیده که او ممکن است حدود ده روز دیگر، در دیدار یونایتد با زسکا مسکو در اولدترافورد به میادین برگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز