خبرگزاری کار ایران

شانس قهرمانی فکری پیش از موعد مشخص؛

شیران درنده زاگرس به هیچ تیمی رحم نمی‌کنند!

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۸۵

در حساس ترین بازی هفته پانزدهم لیگ دسته یک کشور دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران، روز دوشنبه ۶ آذرماه از ساعت ۱۴ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، جدال دو تیم اول و دوم جدول از حساسیت بسیار خاصی برخوردار است به طوری که نفت مسجدسلیمان در صورت پیروزی فاصله اش را با نساجی ۲ رقمی می‌کند و فکری و شاگردانش دست نیافتنی تر از قبل می‌شوند.

محمود فکری و شاگردانش حتی شانس این را دارند که با کسب سه امتیاز این دیدار حساس و جذاب، دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران به مقام قهرمانی نیم فصل نیز برسند.

از طرفی تیم نساجی مازندران که حسرت بیش از دو دهه برای بازگشت به سطح اول فوتبال کشور لیگ برتر را دارد و در چندین سال گذشته نتوانسته صدر جدول را ببیند در صورتی پیروزی اختلافش با نفت مسجدسلیمان را به عدد ۴ می‌رساند.

فکری و شاگردانش تا پایان هفته چهاردم نشان دادند که برایشان فرقی نمی‌کند که میزبان باشند یا میهمان، آنها فقط برای حفظ و تداوم صدرنشینی به میدان می‌روند و به هیچ تیمی مجال عرض اندام نمی‌دهند.

از همین رو پاشازاده و تیمش که از ۳ بازی گذشته فقط ۳ امتیاز کسب کردند و در آستانه بحران هستند به خوبی می‌دانند که نفت مسجدسلیمان فقط برای کسب ۳ امتیاز وارد قائمشهر می‌شود و روز سختی را پیش رو خواهد داشت.

محمود فکری و یارانش تا پایان هفته چهاردهم لیگ دسته اول در 7 بازی خارج از خانه به میدان رفته اند که از این تعداد بازی 5 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده و این عملکرد مثبت که به همراه کسب 17 امتیاز از این مصاف‌ها بوده نشان از شکست ناپذیری و قدرت آنها در بیرون از خانه دارد.

اما در مقابل نساجی مازندران در این فصل از رقابتها لیگ یک در 7 بازی ای که در خانه و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در کنار هوادارانش برگزار کرده موفق به کسب 5 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست شده است و از این بازی ها 16 امتیاز را به دست آورده است.

باید منتظر ماند و دید در این دیدار حساس چه نتیجه ای رخ خواهد داد، آیا محمود فکری سرمربی شمالی نفت مسجدسلیمان با کسب 3 امتیاز این دیدار دو هفته پیش از پایان رقابت‌ها به مقام قهرمانی می‌رسد یا مهدی پاشازاده برای جبران نتایج اخیر تیمش و کسب 3 امتیازی که خیلی به آنها در طول راه کمک می‌کند دست خواهد یافت.

محمد مکوندی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز