خبرگزاری کار ایران

دردسر جدید منصوریان برای استقلال؛ درگیری خاموش نورافکن و کریمی

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۷۸

با توجه به خریدهای نامتقارن اول فصل منصوریان، استقلال پر از هافبک است.

به گزارش ایلنا، تیمی که در پست هافبک دفاعی می‌تواند از روزبه چشمی، فرشید باقری و امید ابراهیمی بازی بگیرد. اتفاقی که جا را برای یکی از مستعدترین بازیکنان تیم تنگ کرده است؛ نورافکن که اخیرا نظر کارلوس کی‌روش را جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت می‌شود رقابت سختی با این بازیکن‌ها دارد.

اتفاقی که باعث شده امید نورافکن این فصل پست هافبک چپ را هم تجربه کند. با این وجود شفر تصمیم‌اش را گرفته و در روزهای غیبت زکی‌پور، از امید نورافکن به‌عنوان دفاع چپ استفاده می‌کند. اتفاقی که می‌تواند به منزله پایان کار یعقوب کریمی و آرمین سهرابیان در استقلال تلقی شود.

دو بازیکنی که شانس‌شان برای بازی کردن کمتر از قبل هم شده و بیشتر از اینکه رقیبی در سمت چپ خط دفاعی داشته باشند، قربانی خریدهای پرتعداد هافبک‌ از سوی منصوریان شدند که نورافکن را وادار به حضور در پست غیرتخصصی دفاع چپ کرده است.

رقیبی سرسخت‌تر و بااستعدادتر از بقیه دفاع‌ چپ‌های تیم. حالا برای یعقوب کریمی، تحمل نشستن روی نیمکت سخت‌تر از قبل هم شده است. او باید نیمکت‌نشین بازیکنی شود که پست‌اش دفاع چپ نیست و سال قبل هم با همدیگر درگیری داشتند. زد و خوردی که با وساطت بازیکنان به جاهای باریک‌تر کشیده نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز