خبرگزاری کار ایران

از وقتی تیم صاحب پیدا کرده است دو پیروزی داشتیم

شیخ‌ویسی: برد تیمی مثل پیکان شخیصت تیمی ما را نشان داد/ 3 امتیاز مهم است نه کلین‌شیت

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۴۲

گلر استقلال خوزستان از پیروزی تیمش مقابل پیکان می‌گوید.

وحید شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی مقابل پیکان در هفته سیزدهم اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم با استفاده از امتیاز بازی خانگی برتری خودمان را به حریف دیکته کرده و به 3 امتیاز بازی برسیم. پیکان تیم خوبی است و اینکه 8 بازی شکست را تجربه نکرده بود نشان دهنده شخصیت تیمی بالای ما است که توانستیم مقابلشان پیروز شویم.

وی در مورد صعود استقلال خوزستان در جدول گفت: خدا را شکر این 3 امتیاز کمک کرد تا بازهم از پایین جدول دور شویم و رفته رفته به جایگاهی که شایستگی‌اش را داریم نزدیک شویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

گلر استقلال خوزستان با اشاره به بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در این بازی عنوان کرد: این پنجمین کلین‌شیت من در طول این فصل بود که با کمک بچه‌ها به ثبت رسید. البته این آمار مهم نیست و مهم 3 امتیاز تیم است که به آن رسیدیم.

شیخ‌ویسی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه و تغییرات جدید در کادر مدیریتی عنوان کرد: از وقتی شرایط عوض شده و تیم به اصطلاح صاحب پیدا کرده است شرایط خیلی بهتر شده است. آقای موسوی شرایط خوبی در تیم ایجاد کرده و از زمانی که این تغیرات انجام شده ما 2 پیروزی کسب کردیم. نمی‌خواهم بگویم فقط به این دلیل بود ولی آرامش فکری بازیکن اهمیت زیادی دارد.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود بازیکنان نیم فصل از تیم جدا می‌شوند عنوان کرد: وقتی شرایط خوب باشد بازیکن دوست ندارد از تیم برود و با شرایط جدید فکر می‌کنم همه دوست داشته باشند بمانند و جایگاه تیم را بالا بکشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز