خبرگزاری کار ایران

مهاجری: با شکست نفت بار زیادی از روی دوشمان برداشته شد/ بازیکن باید یاد بگیرد توهین نکند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۳۰

سرمربی پدیده پس از برد تیمش مقابل نفت در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشحالیم که در یک روز سخت که از نظر بازیکن دچار مضیقه بودیم فوتبال خوبی ارائه دادیم. بار روانی روی تیم ما زیاد بود و بعد از گل اول که زدیم بازی ما بهتر شد. حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. بعد از بازی با پرسپولیس تا این بازی فرصت کمی در اختیار داشتیم. نقطه قوت تیم نفت ضربات ایستگاهی بود و ما تحت فشار این تاکتیک قرار گرفتیم. با این حال دروازه خود را بسته نگه داشتیم. با پیروزی مقابل نفت تهران بار زیادی از دوش ما برداشته شد. بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و از تماشاگران هم تشکر می‌کنم که در روز بارانی و شرایط بد جوی به ورزشگاه ثامن آمدند و تیم را تشویق کردند. از تماشاگران ممنون هستم که با حمایتشان باعث شدند ما پیروز شویم. این برد در ادامه راه به ما خیلی کمک می‌کند. طلسم پیروز نشدن تیم ما مقابل نفت شکست و ۳ امتیاز با ارزش را گرفتیم. 

مهاجری در مورد عصبانیتی که نسبت به بعضی از بازیکنان تیمش در جریان بازی داشت گفت: این مسائل فنی بود و مربوط به من و بازیکنانم است. از بازیکنانم می‌خواستم که نمایش بهتری داشته باشیم و نکاتی را به آنها گوشزد می‌کردم. هر بازیکن باید یاد بگیرد از حیطه فنی خارج نشود و نخواهد که به بازیکنان دیگر توهین کند به خصوص اینکه آن بازیکن بزرگ‌تر تیم باشد.

سرمربی پدیده در مورد عملکرد دروازه‌بان این تیم گفت: جلالی‌راد اگر می‌خواهد دروازه بان بزرگی شود باید تمرکزش را بالا ببرد. او امروز تمرکز کافی نداشت، از شهاب گردان هم تشکر می‌کنم که وقتی نیمکت‌نشین بود به جلالی‌راد کمک کرد. 

وی در مورد جوان‌گرایی در تیمش اظهار داشت: شما ببینید چه بازیکنانی امروز برای تیم بازی کردند. زامهران، نعمتی، مهدی‌خانی، جلالی و... ما به مصدومیت بازیکنانمان عادت کردیم و با این شرایط کار برای ما سخت می‌شود. هرچند این شرایط سخت باعث می‌شود که خوب کار کنیم و خوب نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز