خبرگزاری کار ایران

خلعتبری: از روی تجربه بازیکن حریف را هل دادم/ نظر مهاجری قابل احترام است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۱۸

هافبک پدیده مشهد پس از بازی مقابل نفت تهران گفت: از بعضی اتفاق‌ها در زمین ناراحت بودم و به نظر آقای مهاجری همیشه احترام می‌گذارم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا خلعتبری پس از دیدار پدیده مشهد برابر نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برار در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بازی هفته گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیمی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و آنها یکی از شانس‌های قهرمانی هستند.

وی ادامه داد: ما امروز بازی سختی داشتیم و جانانه بازی کردیم و در روزی استحقاق سه امتیاز را داشتیم این اتفاق افتاد. 

هافبک پدیده درباره غیبت 8بازیکن این تیم در بازی امروز و تاثیر این اتفاق روی روند بازی عنوان کرد: بالاخره بازیکنانی که تاثیر گذار هستند غیبتشان احساس می‌شود و در مقابل جوانان ما امروز فوق العاده کار کردند. تیم ما بازیکنان آینده دار زیادی دارند و آنها آینده مشهد هستند و مطمئنم آقای مهاجری از انها استفاده می‌کند. ان شاء الله بتوانند در آینده خودشان را اثبات کنند چون آینده مال آنهاست.

محمدرضاخلعتبری درخصوص اینکه چرا پس از تعویض ناراحت شده بود، گفت: به خاطر سرمای هوا بود و از تعویض ناراحت نمی‌شوم و این نظر سرمربی است که کدام بازیکن تعویض می‌شود. بعضی اتفاق ها داخال زمین می افتد که باعث ناراحتی می‌شود مثل اینکه دروازه خالی را به شما پاس نمی‌دهند تا گلزنی کنی. از این اتفاق در زمین ناراحت بودم و به نظر آقای مهاجری همیشه احترام می‌گذارم.

خلعتبری درباره برخورد با بازیکن حریف در نیمه اول اظهار داشت: ایشان داشت به داور اعتراض می‌کرد و برای اینکه روی داور فشار نباشد او را هل دادم. بالاخره داوران برای ما قابل احترام هستند و داوری در زمین ما قضاوت میکند روی آن فشار است و اگر به اعتراضش ادامه می‌داد اخطار دوم را می‌گرفت و از روی تجربه این کار را کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز