خبرگزاری کار ایران

میزبانی :زمین خوردن در المپیک برایم سنگین تمام شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۰۹

دوچرخه سوار کهنه کار کشورمان گفت: دوست داشتم در آخرین مسابقه دوران ورزش حرفه‌ای با پیراهن طلایی کارم را تمام کنم، اما نشد.

به گزارش ایلنا، قادر میزبانی در مورد مصدومیتی که در تور دوچرخه سواری سینکاراکاندونزی برایش اتفاق افتاد، اظهار داشت: مرحله دوم واقعا سنگین بود. من و یکی از رقیبان از همه دوچرخه سواران دیگر جلو زده بودیم، اما آخر خط آن اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و زمین خوردم. با همین شرایط در سه مرحله دیگر شرکت کردم، اما دیگر آنقدر درد داشتم که نتوانستم ادامه دهم. فکر می‌کردم می‌توانم، اما فشار زیادی به بدنم وارد شد و دست چپم کاملا بی حس شد و کمر درد گرفتم.

وی ادامه داد: با بهترین شرایط بدنی راهی این مسابقات شده بودم و دوست داشتم، آخرین مسابقه دوران دوچرخه سواری‌ام را با قدرت به پایان برسانم، اما نشد. دوست داشتم دوران حرفه‌ای را با پیراهن طلایی تمام کنم و همه چیز هم فراهم بود، اما ظاهرا قسمت نشد. به هرحال ورزش همواره با این اتفاقات همراه بوده است.

دوچرخه سوار کهنه کار کشورمان گفت: دوست نداشتم پیراهن طلایی را از دست بدهم و به همین دلیل با مصدومیت هم ادامه دادم. حتی مرحله آخر سربالایی و مناسب من بود. در ین سال‌ها یاد گرفته‌ام که باید تا آخر ادامه دهم و از حرکت نایستم و اگر بدنم اجازه می‌داد حتما تا آخر می‌رفتم.

میزبانی در مورد اینکه 2 بار در یک سال گذشته زمین خورده است، گفت: این مسابقه به کنار، اما در المپیک که میدان بسیار بزرگی است زمین خوردن خیلی برایم سنگین تمام شد.

وی با اشاره به اولی شهرداری تبریز گفت: تا اینجای کار حدود 90 درصد قهرمانی شهرداری در تور قطعی شده و مرحله هشتم روز شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز