خبرگزاری کار ایران

تعیین تکلیف کامپوند در نشست هیات رئیسه تیروکمان آسیا

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۴۱۴

در نشست هفته آینده هیات رئیسه تیرو کمان آسیا در مورد کامپوند تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش ایلنا، یکی از مهمترین موضوعات نشست آتی هیات رئیسه تیروکمان آسیا که هفته آینده برگزار می شود، تعیین تکلیفِ قطعی کامپوند برای بازی های آسیایی است.

کامپوند از جمله رشته های آسیایی است که البته چگونگی حضور ورزشکاران این رشته در دوره آتی بازی های آسیایی با ابهاماتی روبرو شده است. ابتدا خبر از حذف کلی کامپوند در میادین اندونزی مطرح شد. این در حالی بود که «اریک توهیر» مسئول کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی ضمن اشاره به برگزاری این بازی ها در ۴۰ رشته، تاکید داشت به اینکه تغییر تعداد رشته ها و ماده های آنها به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

همین مسئله نگرانی خیلی از کشورها و از جمله ایران را نسبت به حذف کامپوند از بازی های آسیایی موجب شده بود با این حال «امام نوهراوی» وزیر ورزش اندونزی تاکید داشت به اینکه شرایطی مهیا خواهد شد برای بازنگری در تعداد رشته ها و ماده های بازی های آسیایی؛ حتی وی اوایل اکتبر در نامه ای به  شیخ احمد الفهد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا خواستار اضافه شدن ۱۱ ماده در ۳ رشته بازی های آسیایی شد که تیر وکمان یکی از آنها بود. (صخره نوردی و تکواندو دو رشته دیگر بودند)

در هر صورت و طبق آخرین اعلام مسئولان فدراسیون تیروکمان که بر اساس استعلام انجام شده از کنفدراسیون آسیا مطرح شد، رقابت های کامپوند بازی های آسیایی در بخش انفرادی و میکس دونفره قطعا برگزار می شود اما در مورد برگزاری رقابت های این ماده در بخش تیمی هنوز ابهامامی وجود دارد.

همین مسئله یکی از مهمترین موضوعات نشست هیات رئیسه کنفدراسیون تیر وکمان آسیاست.

نشست هیات رئیسه کنفدراسیون تیروکمان آسیا طی هفته آینده و در حاشیه مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش برگزار می شود. در این نشست در مورد وضعیت کامپوند و چگونگی حضور این رشته در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ تصمیم گیری قطعی و نهایی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مسابقات تیر وکمان قهرمانی آسیا ۵ تا ۹ آذرماه در بنگلادش برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز