خبرگزاری کار ایران

شعارهای بیهوده نظرمحمدی در سپیدرود

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۶۱

از سپیدرود تا بخواهید حرف‌های بیراه می‌شنوید، حرف‌هایی برای توجیه و حرف‌هایی برای فرار از مسوولیت.

به گزارش ایلنا، اینکه بخواهیم شکست و ناتوانی و کم‌دانشی این روزهای سپیدرود با حرف‌های نامفهوم «ما جوانگرایی می‌کنیم و باید تاوانش را پس بدهیم» توجیه کنیم، یک فرافکنی است که به تکیه کلام همیشگی مربی سپیدرود تبدیل شده. محور اصلی تیم سپیدرود 6 تا 7 بازیکن پا به سن گذاشته هستند که اکثریت‌شان سال‌های آخر فوتبالشان را سپری می‌کنند. به این اسامی دقت کنید: محمد حسینی، حسین کعبی، هادی موسوی، حسین ابراهیمی، به این جمع اضافه کنید غلامرضا رضایی و مهرداد حاتمی که از سپیدرود جدا شده‌اند.

اینکه سرمربی سپیدرود با میدان‌ دادن به چند جوان هر روز شعار جوانگرایی سر دهد و تماشاگران را از خریدهای غلط اول فصل غافل کند، چه معنایی جز شعارهای بیهوده و گمراه کردن دارد؟

وقتی علی نظرمحمدی می‌گوید جوانگرایی می‌کنیم و باید تاوانش را پس بدهیم، یعنی از همین حالا زمینه را برای توجیه ناکامی سپیدرود فراهم کرده است. او می‌داند که راه سختی پیش‌رو دارد و احتمال سقوط سپیدرود او را به سردادن شعار جوانگرایی وادار کرده است. در باشگاه سپیدرود هیچ کس جلودار این شعارهای بیهوده نیست. انگار هیچ کس خود را مسوول نمی‌داند و همه می‌خواهند با همین حرافی و شعار به سوی سقوط قدم بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز