خبرگزاری کار ایران

یورگن کلوپ: در را باز کردیم و نبستیم!

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۵۳

لیورپول برتری سه گله خود در زمین سویا را از دست داد تا صعودش به بازی آخر موکول شود و یورگن کلوپ احساس می‌کند تیمش در نیمه دوم فوتبال بازی کردن را متوقف کرده بود.

به گزارش ایلنا، مربی آلمانی لیورپول پس از تساوی عجیب شاگردان در بازی که از حریف اسپانیایی پیش بودند، گفت: «نیمه اول خیلی خوب بود و نیمه دوم خیلی خوب نبود. ما در نیمه دوم بازی نکردیم و به آنها اجازه دادیم به بازی برگردند. نیمه اول به ما اعتماد به نفس زیادی داد و در نیمه دوم واکنش ما خیلی کند بود. با یک ضربه ایستگاهی و پنالتی دو گل زدند. مشکل واقعی این بود که فوتبال بازی کردن را کنار گذاشتیم. 3 بر صفر نتیجه فوق‌العاده‌ای است، هیچ چیز بدی نمی‌شود درباره نیمه اول گفت اما شما باید در بازی بمانید. وقتی سویا گل اولش را زد، دقیقه 50 بود، زمان زیادی است و اگر در بازی باشید می‌توانید 10 گل بزنید. می‌خواستیم بر بازی مسلط باشیم اما منفعل بودیم، زیادی عقب کشیدیم. آنها جنگیدند، آفرین به آنها اما باید خیلی بهتر بازی می‌کردیم.»

لیورپول اگر بازی دو هفته بعد خود در آنفیلد مقابل اسپارتاک مسکو را ببرد، به‌عنوان صدرنشین گروه E صعود می‌کند هرچند تیم روس با سه امتیاز اختلاف نسبت به لیورپول هنوز شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را دارد اما برای کلوپ بازی در سویل حس بدی دارد: «حس باخت داریم در حالی که نباخته‌ایم. یک بازی مانده و همه چیز دست خودمان است اما در حال حاضر اوضاع واقعا بد است.»

لیورپول در فینال لیگ اروپای 2016 هم با یک گل برتری به رختکن رفت و در نهایت 3 بر یک بازنده شد. شش تا از آنها که آن شب در بازل بودند، در این بازی هم حضور داشتند. شخصیت بازیکنان لیورپول مورد تردید قرار گرفته اما مربی قرمزها چنین تصوری ندارد: «ما ذهنیت فوق‌العاده خود را قبلا نشان دادیم مقابل دورتموند(پیروزی 4 بر 3 در یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا) و خیلی‌ بازی‌های دیگر. بله، امشب ما اشتباهات زیادی داشتیم اما این مشکل جدی نیست. ما در را برایشان باز کردیم و دیگر نبستیم، برای همین توانستند در دقیقه آخر گل بزنند. این داستان بازی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز