خبرگزاری کار ایران

مظفر: ایتالیا بازی خوب و محکمی را ارائه کرد

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۳۴

شهرزاد مظفر پس از برد شاگردانش برابر تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: ما برای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا به چنین بازی‌ها و حریفانی نیازمندیم. تیم ایتالیا تیم خوبی بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره جایگاه فوتسال بانوان ایتالیا در جهان اطلاع خاصی ندارم، اما این تیم امروز بازی خوبی را برابر ما ارائه کرد. با توجه به این که سرمربی تیم ملی فوتسال مردان ایتالیا هدایت بانوان‌شان را هم بر عهده  دارد، نشان می‌دهد که این تیم برای آینده برنامه‌ریزی‌های خوبی را در پیش دارد.

وی اشاره‌ای هم به تماشاگران حاضر در سالن داشت و گفت: حضور تماشاگران انگیزه بسیار خوبی به ما داد، بازی در حضور چنین تماشاگرانی بسیار دلچسب و لذت‌بخش بود. به شاگردانم گفتم، قدر این بازی را بدانید چرا که شاید چنین فضایی برای بازی دوباره به وجود نیاید.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: ۲۷ و ۲۹ بهمن ماه دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه خواهیم داشت، چین و ژاپن و تایلند را هم در برنامه خود داریم. تیم ملی چین تا حدودی قطعی شده، اما هنوز زمان بازی مشخص نیست.

مظفر یادآور شد: بازی دوستانه برای ما بسیار لازم است، بازی امروز مقابل ایتالیا به اندازه ۶۰ جلسه تمرین برای ما برابری داشت. در بازی امروز از شاگردانم بسیار راضی هستم، سطح بازی بازیکنانم نسبت به بازی داخل سالن ترکمنستان پیشرفت بالایی داشت و تغییرات و این رشد فنی ملموس بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز