خبرگزاری کار ایران

مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ۲۰۱۷؛

نمایندگان کشورمان حریفان خود را در روز پایانی شناختند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۳۲۵

مراسم قرعه کشی رقابت‌های 4 وزن روز پایانی مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود در این روز را شناختند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی پیگیری می شود که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد با حضور 248 تکواندوکار (تعداد ثبت نام شدگان تاکنون) از ساعت 4:30 بامداد امروز(پنجشنبه) به وقت تهران در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین آغاز و فردا به پایان می‌رسد.

فردا (جمعه) و در روز پایانی تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 57- و 67- کیلوگرم زنان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات گرنداِسلم با یکدیگر مبارزه می کنند.

حمیدرضا هادیان در وزن 58- کیلوگرم در گام نخست باید با «ئیچائو وو» از چین که در مسابقات قهرمانی جهان 2017 نیز حضور داشت اما از کسب مدال بازماند مبارزه کند. در ادامه نیز «تونبایار مولوم» تکواندوکار با سابقه مغولستانی را پیش رو دارد. هادی تیران ولی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا به مصاف «هکسیانگ وانگ» چینی می‌رود و در صورت برتری رو در روی برنده پیکار چین و کره‌جنوبی قرار می گیرد.

ابراهیم صفری در آن سوی جدول نیز در نخستین گام باید «جینگهانگ تانگ» نماینده میزبان را شکست دهد و در ادامه مقابل برنده دیدار چین و ازبکستان قرار بگیرد.

در وزن 80- کیلوگرم بهزاد ایلخانی ابتدا با «جینگون تان» چینی مبارزه می‌کند و پس از آن به مصاف یکی از تکواندوکاران چین و ازبکستان خواهد رفت. مهدی خدابخشی نیز در نخستین گام بایستی «جینفنگ لیو» از چین را شکست داده و در ادامه «ماکسیم رافائولییچ» از تکواندوکاران با سابقه ازبک و نایب قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 را پیش رو دارد.

عرفان ناظمی در آن سوی جدول نیز در نخستین مبارزه باید «گولی سئونگ» کره‌ای را شکست دهد.

در گروه زنان، پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم در مبارزه اول خود با «سویون مون» از کره جنوبی دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا دیدار می‌کند و پس از آن به مصاف «پائولین لوپز» فیلیپینی قهرمان آسیا 2016 می رود.

مهسا پورمیرزا دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در ان سوی جدول ابتدا می‌بایست «زونگشی لو» چینی را از پیش رو بردارد و پس از آن با «دسپینا پیلاواکی» از قبرس که پیش از این سابقه حضور در میادین مختلف را داشته دیدار می‌کند.

در وزن 67- کیلوگرم مبینا بابالو در نخستین گام مقابل «دارلن آپرون» از فیلیپین قرار میگیرد و سپس به مصاف «یونفی گو» از چین دارنده چندین مدال طلا در میدان بازی‌های آسیایی، گرندپری، یونیورسیاد، قهرمانی نوجوانان جهان می‌رود.

زهرا شیدایی نیز ابتدا با «زیقینگ گو» از چین مبارزه می کند و در ادامه برابر «جان دی کیم» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 و قهرمان یونیورسیاد 2017 قرار خواهد گرفت.

هدایت تیم اعزامی گروه مردان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است و در گروه زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی می باشد.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز