خبرگزاری کار ایران

برای اثبات شایستگی‌های‌مان باید مقتدرانه پیش برویم

جلالی:جوانان آینده پیکان را دگرگون خواهند کرد.

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۷۷

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که برای اثبات تیم‌شان باید مقتدرانه پیش بروند.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت:  برای اینکه شابستگی‌های تیم‌مان را ثابت کنیم، باید زحمت بکشیم و مقتدرانه پیش برویم. پس از اینکه با نفت آبادان مساوی کردیم، تمرینات جدی‌تر و قوی‌تر از قبل انجام دادیم و مصمم هستیم فردا بازی خوبی را انجام دهیم.

وی در مورد تقابل با تیم قعر جدولی استقلال خوزستان گفت: تفاوتی بین تیم‌ها نیست. بازی آنها برابر گسترش فولاد تبریز را دیدم که سخت کوش بودند. شاید تفاوت‌هایی در ذهن بازیکنان باشند. بچه‌های ما پذیرفتند که می‌توانند تیم بهتری باشند و جاهای خوب جدول را بدست بیاورند. به این بخش امیدوار هستم، چون بازیکنان از خودشان مراقبت کرده و ذهن‌شان را تقویت کرده تا نتایج خوبی کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص وضعیت مصدومان تیمش تصریح کرد: الحمدالله شرایط بهتر شده است. چند بازی است که بازیکن مصدوم یا محروم مانند امیرحسین صادقی را نداریم. در فرودگاه یکی به من گفت این تیم جوانان پیکان است که گفتم نه، تیم بزرگسالان است. اینها آینده پیکان را دگرگون خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز