خبرگزاری کار ایران

فریبرز عسکری به باشگاه لوازم خانگی کن پیوست

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۱۷۲

فریبرزعسکری مربی تکواندو کشورمان که توانسته با اعتماد به جوانان در رویدادهای بین‌المللی نتایج درخشانی را کسب کند به تیم لوازم خانگی کن ملحق شد.

به گزارش ایلنا باشگاه لوازم خانگی کن در سومین سال حضور خود در رشته تکواندو توانسته با مدیریت هوشمندانه علاوه بر سرمایه گذاری و حضور در لیگ‌های رده‌های سنی پایه (خردسالان و نونهالان)، برخی ازبزرگان و سرمایه‌های تکواندو کشور را نیزجذب کرده و با ایجاد همدلی گام های موثری در راستای رشد و توسعه این رشته المپیکی بردارد.
نگاه برابر به بانوان و کمک به توسعه این رشته در این بخش نیز به خوبی مشهود بوده و حمایت‌های مادی و معنوی از کیمیا تکواندو ایران و جذب مهرو کمرانی و مینو مداح نیز در همین راستا می‌باشد.
فریبرز عسکری که فصل پیش به عنوان سرمربی تیم یاسین پیشرو هدایت این تیم را در لیگ برتر برعهده داشت در شانزدهمین دوره این رقابت‌ها به پیشنهاد باشگاه لوازم خانگی کن جواب مثبت داده و شنیده‌ها حاکی از آن ست که قراراست به عنوان مدیرفنی تجربیات ارزشمند خود را در اختیار کادرفنی تیم لیگ برتری این باشگاه قرار دهد.
گفتنی است مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی تکواندو کشورمان نیز چند وقتی است به عنوان مسئول کمیته فنی این باشگاه مشغول شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز