خبرگزاری کار ایران

پشینهاد مدلینگ به لژیونر تیم ملی کشورمان

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۸۱

یک سایت اندونزیایی به مدافع تیم ملی کشورمان پیشنهاد کنار گذاشتن فوتبال و روی آوردن به مدلینگ را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اخیراً یک خبر عجیب از شرق آسیا، آن هم درباره یکی از بازیکنان تیم ملی ایران منتشر شده است.

نشریه «بولا اسپورت» اندونزی نوشت: «میلاد محمدی ستاره تیم ملی فوتبال ایران چهر‌ه جذابی دارد که می‌تواند نظرها را به خود جلب کند، از این‌رو ظرفیت این را که تبدیل به مدل سطح بالایی شود، دارد. پیش از این بسیاری از فوتبالیست‌ها بوده‌اند که مستطیل سبز را ترک کرده‌اند تا تبدیل به مدل‌های تبلیغاتی تلویزیونی شوند، اگرچه این در مورد بازیکنی که شماره 2 پشت پیراهنش حک شده، عملی نخواهد شد.»

محمدی 24 ساله با اشاره به اینکه فوتبالیست‌هایی که ظرفیت مدل شدن دارند تنها باید روی فوتبال تمرکز کنند، در گفت‌وگو با سایت بولا اسپورت گفت: اصلاً به این فکر نکرده‌ام که به مدلینگ روی بیاورم. من بازیکن فوتبالم و سخت گرفتار تمرینات و بازی‌ها هستم، بنابراین زمانی برای انجام کار در زمینه‌ مدلینگ ندارم.

میلاد محمدی اکنون تمرکزش را برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 به همراه تیم ملی ایران گذاشته است. او از حدود یک سال قبل به دفاع چپ ثابت تیم کی‌روش بدل شده و سرمربی پرتغالی هم روی توانایی‌های او در این منطقه از زمین حساب ویژه‌ای باز کرده است.

میلاد محمدی پس از پایان آسیب‌دیدگی کتف به تمرین احمد گروژنی برگشته و به نظر می‌رسد از این هفته می‌تواند برای این تیم در لیگ روسیه بازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز