خبرگزاری کار ایران

8 مشاور برای مراسم قرعه‌کشی جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۷۲

مراسم قرعه‌کشی جام جهانی اول دسامبر در مسکو برگزار می‌شود و فیفا اسامی مشاوران قرعه‌کشی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پیش از این اعلام شده بود که اجرای این مراسم بر عهده گری لینه‌کر و ماریا کوماندنایا خواهد بود و میروسلاو کلوزه قرار است تندیس جام جهانی را به مراسم بیاورد. این هشت مشاور از میان ستارگان سابق ادوار قبلی انتخاب شده و روسیه هم نماینده‌ای در این جمع دارد. جانی اینفانتینو، رییس فیفا گفت: «این ترکیب فوق‌العاده‌ای است و خوشحالم که اسطوره‌های فیفا از میان قهرمانان قبلی در قرعه‌کشی خواهند بود.»

نیکیتا سیمونیان 91 ساله نماینده میزبان در این مسابقات خواهد بود. او در جام جهانی 1958 سوئد بازیکن روسیه بوده. دیه‌گو فورلان هم با اروگوئه در جام جهانی 2010 و 2014 درخشیده. لوران بلان که در سال 1998 با فرانسه قهرمان شده، دیگر مشاور قرعه‌کشی است. او می‌گوید: «حدود 20 سال از تجربه فراموش‌نشدنی من در جام جهانی می‌گذرد و حضور در قرعه‌کشی تجربه فوق‌العاده‌ای برای من است.» کافو با سابقه دو قهرمانی و حضور در چهار دوره جام جهانی دیگر مشاور این مراسم است. مدافع سابق برزیل می‌گوید: «قرعه‌کشی لحظه‌ای رویایی است و همه جهان با این هیجان شریک می‌شود و خوشحالم که در آن حضور دارم. در این سال‌ها خوش‌شانس بودم که بارها به روسیه سفر کردم و مطمئنم که این کشور مراسم فوق‌العاده‌ای در مسکو اجرا خواهد کرد.»

دیگر مشاوران این مراسم اینها هستند: گوردون بنکس از انگلیس، فابیو کاناوارو از ایتالیا، دیه‌گو مارادونا از آرژانتین و کارلس پویول از اسپانیا. هر چهار نفر در کارنامه‌شان سابقه قهرمانی جهان را دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز