خبرگزاری کار ایران

مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ۲۰۱۷

رقیبان تکواندوکاران ایران در روز نخست معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۰۶

مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم 2017 از ساعت 4:30 بامداد فردا (پنجشنبه) با برگزاری رقابت‌ها 4 وزن آغاز و ایران با 9 نماینده در این روز به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "گرند اِسلم" تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70 هزار دلار، نایب قهرمان 20 هزار دلار و نفر سوم 10 هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین 3 سهمیه باقی‌مانده (در هر 4 وزن) این رویداد با حضور 248 تکواندوکار (تعداد ثبت نام شدگان تاکنون) از ساعت 4:30 بامداد فردا (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز و به مدت دو روز در سالن «تای هو» شهر "ووشی" چین ادامه خواهد داشت.

فردا و در روز نخست این رقابت‌ها، پنجشنبه – 2 آذرماه تکواندوکاران اوزان 49- و 67+ کیلوگرم زنان و 68- و 80+ کیلوگرم مردان برای کسب سهمیه حضور در مسابقات گرنداِسلم 2017 تلاش می کنند.

در گروه مردان ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم در گام نخست پس از یک‌دور استراحت به مصاف برنده دیدار نماینده میزبان و کره‌جنوبی می‌رود. سروش احمدی در این وزن ابتدا به مصاف «سالائو شوخرات» ازبک می‌رود. میرهاشم حسینی نیز در گام نخست با قرعه استراحت رو به رو است و پس از آن رو در روی یکی از نمایندگان چین قرار می‌گیرد.

در وزن 80+ کیلوگرم احمد محمدی نماینده کشورمان ابتدا باید نماینده میزبان را از پیش رو بردارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده میزبان و آذربایجان می‌رود.

در گروه زنان سودابه صادقی در وزن 49- کیلوگرم ابتدا باید «کابررا تورتوسا» تکواندوکار با سابقه‌ی اسپانیایی از پیش رو بردارد، در ادامه نیز باید «تامیک کریستانیا» از کرواسی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان را شکست دهد. ناهید کیانی دیگر هوگوپوش کشورمان در این وزن در گام نخست باید «لیانگ ونلی» از چین مبارزه کند در ادامه نیز باید برنده دیدار ژاپن و چین را شکست دهد.

اما در وزن 67+ کیلوگرم فاطمه مصطفایی در نخستین گام به مصاف تکواندوکاری از چین می‌رود. زهرا پور اسماعیل و ملیکا میرحسینی دیگر نمایندگان کشورمان در این وزن در نخستین مبارزه برابر یکدیگر قرار می گیرند.

هدایت تیم اعزامی گروه مردان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است و در گروه زنان نیز برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی می باشد.

گفتنی است؛ این مسابقات G1 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز