خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دکتر سلطانی فر به مناسبت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و پایان فتنه داعش

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۷۱

وزیر ورزش و جوانان در پیامی پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و پایان فتنه گروهک تروریستی داعش را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن این پیام به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

خبر مسرت بخش پایان فتنه داعش و پاک شدن تمامی مناطق تحت تصرف این گروهک تروریستی جنایتکار از لوث پلیدشان در عراق و سوریه را خدمت مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، مردم شریف کشورمان، رزمندگان عزیز مدافع حرم خصوصا خانواده های معزز شهدای مدافع حرم و تمامی صلح طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این خبر فرخنده که همزمان با آغاز ایام مبارک ربیع الاول، توسط سردار رشید و محبوب اسلام، حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید را به ایشان که با شجاعت و درایت نماینده صداقت جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم تکفیری شدند نیز تبریک عرض نموده و از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزونشان را مسالت می نمایم.

امروزه به مدد لطف خداوند، عنایات اهل بیت (ع) و با تلاش ها، هوشمندی و درایت دستگاه دیپلماسی کشورمان و رشادت های سرداران غیور اسلام، صداقت و شفافیت کشورمان در مبارزه با تروریسم و تکفیری های قسی القلب بر تمامی جوامع و کشورهای جهان ثابت گردیده است.

تاریخ معاصر جنایت،توحش، آدمکشی و ویرانی که این گروهک تروریستی بر مردم مظلوم منطقه تحمیل کردند را فراموش نخواهد کرد. نکته مهمتر در ورای شکست این جماعت متوهم که در فکر بسط و گسترش خلافت تاریک خود بودند، شرمساری حامیان جهانی و منطقه ای آنان می باشد.

خداوند ان شا الله ایران عزیزمان را از گزند بدخواهان به این خاک عزیز و مقدس محفوظ گرداند.

مسعود سلطانی فر

١٣٩٦/٠٨/٣٠

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز