خبرگزاری کار ایران

قیمت یاغی جدید فوتبال اسپانیا اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۷۵

موندو دیپورتیوو گزارش می‌دهد که باشگاه بارسلونا امضای قرارداد با مسوت اوزیل را در برنامه‌های اصلی نقل و انتقالات زمستانی‌اش قرار داده است.

به گزارش ایلنا، صدرنشین لالیگا در نظر دارد برای تقویت خطه حمله یک هافبک هجومی را به ترکیبش اضافه کند و در حال حاضر فیلیپ کوتینیو، هافبک لیورپول، را به عنوان یک گزینه در نظر دارد و هرچند تلاش‌های بارسلونا در تابستان برای جذب او ناموفق بود اما کوتینو گزینه اول بارسلونا است.

بارسلونا در حال حاضر آخرین تلاش‌ها را خرید کوتینیو انجام می‌دهد هرچند که لیورپول پاسخ قاطعانه به مسئولان باشگاه اسپانیایی داده و از این تصمیم منصرف نمی‌شود.

حال مسئولان ارشد باشگاه بارسلونا آلترناتیوهایی را برای کوتینیو در نظر گرفته‌اند و یکی از بهترین گزینه مسوت اوزیل است. هافبک طراح آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد و با اینکه آخرین فصل حضورش در آرسنال را تجربه می‌کند و تابستان به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود گزینه مناسبی خواهد بود.

موندو دیپورتیوو در ادامه گزارش آورده که بارسلونا معتقد است مبلغ 29 میلیون یورو برای هافبک 29 ساله در نقل و انتقالات زمستانی مبلغ مناسبی است هرچند آنها گزینه‌هایی را هم به عنوان پاداش در نظر خواهند گرفت.

این نشریه اسپانیایی گزینه‌های دیگر بارسلونا را آنخل دی‌ماریا، توماس لمار، دله آلی و کریستین اریکسن معرفی کرده است. اوزیل پیش از پیوستن به آرسنال در رئال مادرید حضور داشت و با حضور در ترکیب بارسلونا به یاغی جدید فوتبال اسپانیا تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز