خبرگزاری کار ایران

هشدار هافبک آپوئل به رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۳۱۹

هافبک آپوئل قبرس پیش از رویارویی برابر رئال مادرید به بازیکنان این تیم هشدار داد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید که دیدار رفت برابر آپوئل را با پیروزی پشت سر گذاشته از ساعت 23:15 امشب دیدار برگشت برابر این تیم قبرسی برپا می‌کند. یورخه لارونا، هافبک تهاجمی آپوئل، معتقد است رئالی‌ها نباید به این فکر باشند که امشب در پارک قدم می‌زنند.

لارونا که یکی از بازیکنان باتجربه آپوئل است و ملیت اسپانیایی دارد پذیرفته که بازی سختی برابر رئال مادرید در ورزشگاه GSP دارد.

این هافبک درباره بازی امشب به مارکا گفت: رئال بافشار و در مراحل بزرگ بازی می‌کند اما استادیوم ما با آنکه ظرفیت کمی دارد انرژی زیادی برای به دردسر انداختن حریفان ایجاد می‌کند. 

لارونا ادامه داد: رئال مادرید در این زمین رنج می‌برد، البته طبیعی است که برنده بازی باشد، اما این نتیجه به آسانی رقم نمی‌خورد.

هافبک آپوئل با این حال قدرت شاگردان زیدان را انکار نکرد و از ویژگی‌ آنها در میانه میدان گفت: علاقه من به ایسکو بیشتر از همه است، اما آنها تونی کروس، لوکا مودریچ و کاسمیرو را در اختیار دارند. اگرچه من همیشه سبک بازی بارسلونا را دوست داشتم.

بازیکن سابق اتلتیکو بیلبائو و سلتاویگو دوباره به ستایش از بازی هافبک رئال مادرید پرداخت و اینگونه ادامه داد: من سبک فانتزی نسبت به ایسکو و عملکردش دارم، مخصوصا در تیم ملی اسپانیا؛ جایی که او بهتر بازی می‌کند و بیشتر توپ را در اختیار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز