خبرگزاری کار ایران

همیشه حق با هواداران است و از آنها معذرت می‌خواهم

برانکو: دربی حساسی مقابل پارس جم داریم/ فشار زیاد است و باید به بیرانوند حق بدهیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۲۹۵

سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین این تیم نسبت به دیدار با پدیده و حواشی مربوط به بیرانوند واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین صبح امروز پرسپولیس با اشاره به تعطیلی لیگ برتر و ضربه آن به کیفیت کار پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لیگ در همه جای دنیا تعطیل می‌شود و راه حلی نیست برای آن وجود ندارد. مشکل همه جای دنیاست ولی در کل از بازی تیم راضی هستم و فقط از این ناراحتم که نتیجه نگرفتیم. 

وی افزود: این مشکل برای همه تیم‌ها وجود دارد و اگر نتایج بازی‌ها را ببینید مشخص است. کاری از ما بر نمی‌آید. مقابل پدیده تلاش کردیم ولی حیف شد 4-5 موقعیت‌مان تبدیل به گل نشد. طرف خوب کار ما نباختن بود چرا که فکرش را بکنید اگر ضربه ایستگاهی حریف در دقیقه 96 از سوی قاضی گل ‌می‌شد بازی را باخته بودیم. ما تا کنون 7 امتیاز خانگی از دست دادیم و نه پیکان،  نه سیاه جامگان و نه پدیده فرصت گلزنی مقابل ما نداشتند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: دیروز دفاع عالی کار کرد و نسبت به خط حمله بهتر بود. شانس در فاز هجومی یار ما نبود. چند موقعیت گل علیپور و منشا از دست رفت که می‌توانست سند پیروزی ما باشد. بازی الهلال و اواراودز را دیدم که 5 بار بازیکنان الهلال فرصت گلزنی داشتند و از دست دادند. این مسائل همیشه پیش می‌آید.

برانکو در مورد شرایط تیم در جدول و بازی حساس مقابل پارس جم گفت: یک امتیاز از صدر جدول فاصله داریم و در این راه دربی بزرگی در پیش است. یک بازی سخت مثل همه بازی‌ها. دیدارهای این‌چنینی انگیزه بالای بازیکنان را می‌طلبد و باید از حضور در چنین جو و شرایطی لذت ببرند. ورزشگاه قطعا در روز بازی یک جهنم خواهد بود بازیکن چه چیزی بیشتر از این برای لذت بردن از بازی می‌خواهد؟

وی با اشاره به حرکت جنجالی بیرانوند علیه تماشاگران گفت: همیشه اولویت در همه چیز با هواداران است و اتفاق افتاده جای خوشحالی ندارد. از طرفی فکر می‌کنم بازیکن را باید درک کرد و او هم باید بداند پرسپولیس باشگاه بزرگی است. ساده نیست بازی کردن در پرسپولیس، هر بازی 50-60 هزار چشم در ورزشگاه و 30-40 میلیون چشم از تلویزیون کار شما را زیر نظر داد و این فشار زیادی است. فکر می‌کنم خود بیرانوند بیش از هر کسی بابت رفتارش متاسف است. از هواداران تیم ممنونم و شور و استقبال آنها همیشه کمک حال تیم بوده و یار دوازدهم ما بوده‌اند.

سرمربی پرسپولیس که از سوالات خبرنگاران در مورد بیرانوند عصبی شده بود عنوان کرد: من یک بار گفتم او حق نداشت چنین کاری انجام دهد. همیشه حق با هواداران است و من از جانب خودم از آنها عذرخواهی می‌کنم و بازهم می‌گویم از طرفی باید به بازیکن حق داد. فشارها زیاد است و بازیکن رباط نیست و کنترلش را از دست می‌دهد. البته قطعاً او تنبیه خواهد شد.

برانکو در ادامه گفت: برای مثال یکی مثل ربیع‌خواه 2 سال است که علیهش در رسانه‌ها نوشته می‌شود. بازیکنی که خوب بازی می‌کند و در تلاش برای کمک به تیم است ولی همیشه علیه او صحبت می‌شود. این مسائل طبیعی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز