خبرگزاری کار ایران

تاج شخصاً وارد عمل شد؛

آقای گل ایران برای شکست رکورد فالکائو وارد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۵۳

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال از دعوت دوباره به جمع شاگردان ناظم‌الشریعه خبر داد.

به گزارش ایلنا، دعوت دوباره از فالکائوی برزیلی به تیم ملی این کشور برای افزایش تعداد گل‌های زده او باعث نزدیک شدنش به رکورد وحید شمسایی شده است و خطر از دست رفتن این رکورد ملی در روزهای اخیر نگرانی زیادی برای طرفداران فوتسال ایجاد کرده است.

در همین رابطه وحید شمسایی  گفت: بعد از دعوت دوباره تیم ملی فوتسال برزیل از فالکائو بهترین فوتسالیست و رکورددار گلزنی این کشور برای بازی دوستانه مقابل کاستاریکا، احتمال به خطر افتادن رکورد آقای گلی جهان برای من و فوتسال ایران وجود دارد، به همین علت مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در تماسی از من حمایت کرد.

وی افزود: تاج در تماسی که با من داشت اعلام کرد که شرایطی را فراهم می‌کند تا من در چند بازی ملی حضور پیدا کنم.

تیم ملی فوتسال برزیل در بازی دوستانه مقابل کاستاریکا پنج بر یک به برتری رسید که در این مسابقه فالکائو ۲ بار برای برزیل گل زد و اختلاف خود را با وحید شمسایی ره در تعداد گل‌های زده، به عدد چهار رساند. این بازیکن برزیلی پیش از این سه بار از تیم ملی فوتسال کشورش خداحافظی کرده بود.

در همین زمینه قرار شده باشگاه تاسیسات دریایی پیش‌قدم شده و همکاری‌هایی در راستای برگزاری این بازی ها با فدراسیون فوتبال انجام دهد. مجید حلاجی مدیرعامل باشگاه قرار است جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کند. در این جلسه موضوع برگزاری بازی‌های دوستانه ملی مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز