خبرگزاری کار ایران

ار خداحافظی غریبانه تا کوچ پیرمردها

عامل اصلی خروجی‌های سپیدرود کیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۳۷

تیم گیلانی علاوه بر مشکلاتی که گریبانگیرش است یک چالش بزرگ داشته که موجب خروج بازیکنان و مربیان این تیم شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود رشت که با هزار امید و آرزو در لیگ دسته اول به نایب قهرمانی رسید به همراه پارس جنوبی جم به لیگ برتر صعود کرد و تا به اینجای فصل هم خوب پیش رفته با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که خیلی بزرگتر از چیزی است که در رسانه‌ها از آن یاد می‌شود.

سوای زمین تمرین نامناسب، عدم حضور اسپانسر و مشکلاتی که از اول وجود داشت، سپیدرود در اول فصل بازیکنانی مانند غلامرضا رضایی، مهرداد جماعتی، سید محمد حسینی را جذب کرد که هدف کادرفنی از حضور این بازیکنان روحیه دادن به بازیکنان جوان بود تا آنها به ترکیب اصلی راه پیدا کنند اما توافقات بین علی نظرمحمدی و این سه بازیکنی طوری بوده که برخورد این سرمربی موجب جدایی این سه بازیکن شده است. قولی که سرمربی به بازیکنان پا به سن گذاشته داده بود عملی نشد و پس از نیمکت نشینی از سپیدرود رفتند.

به غیر از این سه بازیکن سرخپوشان گیلانی در هفته چهارم بازیکنی را از دست دادند که شاکله اصلی تیم بود و سال‌های بازوبند کاپیتانی را در دست داشت. سهیل حق شناس، مهاجم 35 ساله سپیدرود، به دلیل برخی مشکلات که خودش هم علاقه‌ای به بازگو کردن آنها نداشت تصمیم گرفت پس از بازی برابر پیکان از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما این خداحافظی به غریبانه ترین شکل ممکن رقم خورد. علی نظرمحمدی و کادرفنی تیم حتی در کنار این بازی نایستادند تا تشویق هواداران را شاهد باشند. گویا بازیکنان هم از نظرمحمدی دستور گرفته بودند که در زمین مسابقه همراه سهیل حضور نداشته باشند.

هر چند در حال حاضر مالک رسمی باشگاه مشخص نیست ولی برخورد سرمربی با بازیکنان اصلی ترین بخش روحیه‌ای است که شاگردان نظرمحمدی برای رویارویی با حریفان نیاز دارند. برخورد این سرمربی که به فریاد کشیدن کنار زمین معروف شده با مربی کارکشته فوتبال هم به نوعی بود که جلال چراغپور مسائل مالی را بهانه کرد و از سپیدرود رفت. چراغپور که در تیم ملی فعالیت داشت با نظر سرمربی کم تجربه سپیدرود به تمرینات اضافه شد اما مسائلی که او در طی مدت چند هفته دید برای ادامه همکاری مناسب نبود.

پشت پرده خروجی‌های سپیدرود در فصل جاری بخش عمده‌اش به برخورد و اخلاق علی نظرمحمدی برمی‌گردد که پس از شکست غیرقابل باور برابر ملوان بندرانزلی از جام حذفی با سپیدرود کنار رفت تهدید به کناره گیری کرد و خودش را مقصر باخت دانست. این موضوع پس از بازی روز گذشته بار دیگر هم مطرح شد اما هنوز واکنشی از سوی مسئولان باشگاه به این مسئله صورت نگرفته است. باید دید سپیدرود با شرایط بدی که در آن حضور دارد با همین روند به ادامه همکاری با علی نظرمحمدی ادامه می‌دهد یا فرد جدیدی روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز