خبرگزاری کار ایران

رضا میرزایی: از روی نیمکت برای ساسان انصاری دعا می‌کردم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۲۳

مهاجم جوان سپاهان از پیروزی پر گل تیمش مقابل تراکتورسازی و ترافیک خط حمله سپاهان می‌گوید.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی پر گل سپاهان مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. هم فشار شدیدی روی ما بابت نتایج تیم وجود داشت و هم رتبه‌مان در جدول در شان سپاهان نیست و همین موضوع باعث شد همه عزممان را جزم کنیم تا با دست پر از بازی با تراکتورسازی خارج شویم و خوشحالم این اتفاق افتاد. علاوه بر تیم، برای ساسان انصاری هم خیلی خوشحالم.

وی افزود: معمولاً در فوتبال بازیکنان هم‌پستی به دلیل حس رقابتی که میانشان وجود دارد شاید رابطه چندان خوبی نداشته باشند ولی فضای سپاهان اصلاً به این شکل نیست. ساسان انصاری به عنوان بزرگتر تیم و پیشکسوت من همیشه راهنمای من بوده و برای بهتر شدن بازی من نکاتی به من می‌گوید. ناراحت بودم که تحت فشار است و از روی نیمکت هم برای موفقیتش دعا می‌کردم. خوشبختانه مزد بازی خوبش را گرفت.

میرزایی در مورد محرومیت تماشاگران سپاهان و اینکه گفته می‌شود نبود آنها استرس را از بازیکنان گرفته و باعث پیروزی تیم شده است عنوان کرد: اصلاً این موضوع را قبول ندارم. این پیروزی شیرین با حضور تماشاگران ما شیرین‌تر می‌شد و برد در ورزشگاه خالی لطف چندانی ندارد. حضور تماشاگران ما به تیم حریف استرس می‌داد نه به بازیکنان تیم ما. امیدوارم دیگر شاهد بازی در ورزشگاه خالی نباشیم

مهاجم سپاهان در مورد اینکه با وجود بازی‌های خوبش در ترکیب تیم به عنوان یار تعویضی به میدان رفت گفت: این تصمیم سرمربی تیم است و آقای کرانچار فکر می‌کند من به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوم مفیدتر هستم. کرانچار یک مربی بزرگ است و بهتر از هر کسی صلاح تیم و بازیکنانش را تشخیص می‌دهد. ضمن اینکه موفقیت سپاهان برایم به موفقیت شخصی خودم ارجحیت دارد.

میرزایی در مورد ترافیک خط حمله سپاهان و اضافه شدن شریفی و حسن‌زاده از نیم فصل عنوان کرد: رقابت را همیشه دوست دارم و همانطور که توانستم تا اینجا خودم را بالا بکشم و از بین بازیکنان مطرح فرصت بازی پیدا کنم بازهم تلاشم را به کار خواهم گرفت. مهدی شریفی و مسعود حسن‌زاده از بهترین مهاجمان ایران هستند و اضافه شدنشان به خط حمله تیم اتفاق خوبی است و قدرت تیم را بیشتر می‌کند. از آمدنشان استقبال می‌کنم.

وی در پایان در مورد ادامه روند پیروزی‌های سپاهان از هفته آینده خاطرنشان کرد: امیدوارم نوار ناکامی‌های ما قطع شده باشد و قصد داریم از این به بعد روی دور پیروزی باشیم و برای این کار نیاز به برد مقابل صنعت نفت داریم. مطمئن باشید سپاهان متفاوتی در آینده خواهید دید که سپاهان واقعی و همیشگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز