خبرگزاری کار ایران

تیم ملی پاراتکواندو نهم آذرماه در رقابت های آیواز پرتغال شرکت می کند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۱۱۲

تیم ملی پاراتکواندوی ایران که این روزها تمرینات پایانی خود را جهت حضور در رقابت های آیواز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می دهد، نهم آذرماه به پرتغال اعزام می شود.

به گزارش ایلنا تیم ملی پاراتکواندوی ایران که این روزها تمرینات پایانی خود را جهت حضور در رقابت های آیواز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می دهد، نهم آذرماه به پرتغال اعزام می شود.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو با اعلام این خبر گفت: تمرینات سرعتی تیم ملی را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام می دهیم و این تمرینات تا روز هشتم آذرماه ادامه دارد. تیم ملی نیز ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد روز نهم آذرماه به پرتغال اعزام می شود.
پیام خانلرخانی افزود: ملی پوشان باانگیزه تمرین می کنند تا بهترین نتیجه را در رقابت های آیواز پرتغال کسب کنند، چون با کسب مدال طلای این مسابقات می توانند ٦٠ امتیاز به دست آورند که برای کسب رنکینگ جهانی بسیار موثر است.
وی به برطرف کردن ضعف های شاگردانش در این اردو اشاره کرد و اظهار داشت: تمرینات تیم بر روی مسائل روانی و ضعف هایی است که پاراتکواندوکاران در مسابقات جهانی داشته اند. حریفان اصلی ما هم از کشورهای روسیه، ترکیه، آذربایجان، مغولستان و قزاقستان هستند که اکثرشان آنالیز شده اند و سعی می کنیم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی پاراتکواندو با بیان اینکه هر چهار وزن ایران در این رقابت ها شانس کسب مدال دارند، گفت: در هر چهار وزن به کسب مدال طلا امیدوارم. شاگردانم با همت و تلاش خود می توانند بهترین مدال این مسابقات را به دست آورند.
تیم ملی پاراتکواندو با ترکیب سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، اصغر عزیزی و احمد نریمانی در رقابت های آیواز شرکت می کند.
مسابقات پاراتکواندو آیواز ۱۳ و ۱۴ آذرماه در کشور پرتغال برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز