خبرگزاری کار ایران

یک غایب دیگر روی دست یحیی؛ نادری بازی سپیدرود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۷۵

تراکتورسازی در هفته سیزدهم یک بازیکن دیگرش را هم در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی روز گذشته در اصفهان میهمان سپاهان بود و در این دیدار دشوار با نتیجه 3 بر صفر بازنده شد.

یکی از مواردی که به تراکتورسازی در بازی با سپاهان ضربه سنگینی زد، غیبت دو مهره کلیدی این تیم یعنی مهدی شریفی و مهدی کیانی آنهم برخلاف پیش‌بینی‌های انجام شده بود. کیانی با محرومیت انضباطی مواجه است و گفته شده بود با تعلیق یک ماه از محرومیتش می‌تواند در هفته دوازدهم به میدان برود ولی در نهایت این چنین نشد.

مهدی شریفی هم که دوران خدمت خود را به پایان رسانده است، برای حضور در ترکیب تراکتورسازی در دیدارهای باقی مانده تا نیم فصل نیاز به مجوز سپاهان داشت. با وجود اینکه سپاهانی‌ها اعلام کرده بودند مشکلی با حضور شریفی در دیدار رو در رو ندارند، ولی مجوز بازی این بازیکن هم صادر نشد تا او هم غایب بازی با سپاهان باشد. علاوه بر این دو بازیکن، محمد ابراهیمی هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نبود.

با این حال علاوه بر این نفرات، تراکتورسازی یک غایب دیگر هم در دیدار با سپیدرود خواهد داشت و آن محمد نادری است. نادری جوان در دقیقه 78 بازی کارت زرد دوم خود را از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز