خبرگزاری کار ایران

وقت کشی نمی‌کردیم

مهاجری: نوع فوتبال تدافعی تیمم را دوست ندارم/ داور به سود پرسپولیس سوت می‌زد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۱۱

سرمربی پدیده از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس و بازی تدافعی تیمش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، رضا مهاجری پس از کسب یک امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان ما بیشتر بازی را کنترل کردند و من خودم این نوع فوتبال را زیاد دوست ندارم، اما با توجه به بضاعت‌مان و نبود چهار بازیکن اصلی‌مان نیاز داشتیم یک مقدار تدافعی‌تر بازی کنیم و خدا را شکر با یک امتیاز مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت حضور کنار زمین نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم فرقی می‌کرد. بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و دست‌شان درد نکند. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص اتلاف وقت این تیم گفت: به این مسئله اعتقاد ندارم. در صورت اتلاف وقت داور به جای سه دقیقه، پنج دقیقه زمان تلف شده می‌گیرد و هیچ تأثیری در کار ما ندارد و فقط من باید بیشتر حرص بخورم!

مهاجری در خصوص برنامه‌های این تیم برای نیم‌فصل تصریح کرد: فعلاً باید از این فشار در بیاییم، اما باید تیم را تقویت کرده و حداقل سه بازیکن جذب کنیم.

وی در خصوص عملکرد داور این دیدار خاطر نشان کرد: با تمام احترامی که برای زرگر قائلم، اما از دقیقه 70 به بعد سوت‌ها به نفع تیم پرسپولیس بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: بازی کیفیت لازم را نداشت. به قول غلام پیروانی چهار پنج بازیکن ما امروز اولین بار بود که در آزادی بازی می‌کردند و این کار را برای ما سخت کرده بود. داور هم که مثل نقل و نبات کارت نشان می‌داد و با همین حرکت سه بازیکن ما را محروم کرد.

مهاجری خاطر نشان کرد: سؤال ما این است که وقتی یک داور محروم می‌شود چطور الان قضاوت دیدار پخش مستقیم را به او می‌دهند؟! اگر اشتباه نکنم زرگر به دلیل اتفاقات دیدار خونه‌به‌خونه و گل‌گهر محروم شده بود. ما با این کارمان هم زرگر و هم داوری را از بین می‌بریم. او به دو دلیل به خانزاده و اکبر ایمانی کارت زرد نشان داد، اگر قرار است کارت بدهد باید به بازیکن پرسپولیس که توپ را با دست گرفت هم کارت می‌داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به کمیته داوران به دلیل انتخاب حسین زرگر اعتراض کرده بوده یا خیر؟ گفت: نه، چرا باید اعتراض کنم؟! کمیته داوران خودش اطلاعات کافی را دارد. شما دیدید در این بازی هم پرسپولیس اعتراض داشت و هم ما. بچه‌های ما زحمت زیادی کشیدند، اما همان‌طور که گفتم این فوتبالی نیست که باب دل من باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز