خبرگزاری کار ایران

۸۰۰ میلیون از استقلال و پرسپولیس طلبکارم

قاضی: خداراشکر که توانستیم از این دیدار امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۰۱۰

مهاجم پدیده می گوید در بازی امروز هدف اول مان این بود که گل نخوریم.

به گزارش ایلنا، محمد قاضی پس از پایان بازی تیم های پدیده و پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی در رابطه با سیستم تدافعی تیمش گفت: در بازی های گذشته گل های زیادی خوردیم و در این دیدار هدف اول مان این بود که به مانند بازی های قبلی گلی دریافت نکنیم. بهرحال خداراشکر که توانستیم از این دیدار امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: ما برای مساوی نیامده بودیم حتی در دقیقه 94 هم فرصت خوبی از روی ضربه ایستگاهی داشتیم. اما تیم ما امروز خیلی جوان بود. در هفته های اخیر چهار پنج بازیکن اصلی را به همراه نداشتیم و به همین دلیل از بازیکنان جوان استفاده کردیم. فکر می کنم در ورزشگاه آزادی آن هم با این شرایط بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

آقای گل لیگ در رابطه با تجربه بازی در تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس گفت: به هرحال شرایط فوتبال در تیم های مختلف فرق می کند. در حال حاضر تمام تلاشم را برای پدیده به کار می بندم چرا که پیراهن این تیم را به تن می کنم. ما اکنون تلاش مان را می کنیم تیمی همدل داشته باشیم.

او درباره طلب های خود از سرخابی های پایتخت گفت: متاسفانه 450 میلیون از استقلال طلب دارم که حکم آن صادر شده است در طرف دیگر از پرسپولیس هم 350 میلیون طلبکار هستم که برای 300 میلیون آن حکم صادر شده و 50 میلیون آن نیز به صورت چک است اما تاکنون هیچ صحبتی نشده است. اگر این باشگاه ها پیگیر باشند که مشکلی پیش نمی آید اما اگر نخواهند پیگیری کنند از طریق وکیلم پیگیر خواهم بود.

قاضی ادامه داد: نمی دانم برخی می گوید این باشگاه ها به ای اف سی مطالب نادرست انتقال داده اند که فکر می کنم اگر این طور باشد قطعا برملا خواهد شد. به هرحال این پول ها با دیرکرد مبلغ زیادی می شود و امیدوارم هرچه سریعتر پیگیری شود در غیر آن صورت ما مجبوریم روش دیگری در پیش بگیریم.

او در پایان درباره طلب خود از باشگاه نفت نیز گفت: از باشگاه نفت هم 400 میلیون طلبکار هستم و شکایت هم کرده ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز