خبرگزاری کار ایران

از دعوتم به قرعه‌کشی جام جهانی خبر ندارم

دایی: تنها کار نفت پرتاب‌های بلند دروازه‌بانش بود/ سو مدیریت در کشور ما فقط مربوط به نفت تهران نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۵۹

سرمربی سایپا از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران می‌گوید.

علی دایی، سرمربی سایپا پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران، گفت: بازی یک‌طرفه‌ای را شاهد بودیم و هم از لحاظ مالکیت و هم از لحاظ موقعیت تمام بازی در اختیار ما بود. فرصت‌ها در اثر سهل‌انگاری تبدیل به گل نشد. نتیجه عادلانه 4 بر صفر یا 5 بر صفر بود.

وی در ادامه افزود: جوانان ما در این بازی خوب کار کردند، اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. زمانی که فرصت‌ها را از دست می‌دهید، یک توپ می‌آید و تبدیل به گل می‌شود و بازی به تساوی کشیده می‌شود. تنها کار نفت در این مسابقه این بود که گلر آنها توپ را بلند به زمین ما می‌فرستاد، اما خوشبختانه خطوط دفاع و هافبک ما این شیوه حمله نفتی‌ها را خنثی کردند.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران درباره اینکه  او تیم نفت را قهرمان جام حذفی کرد اما این تیم به دلیل مشکلات مالی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، تصریح کرد: نظری نمی‌توانم در این مورد بدهم، نظری هم ندارم. سوءمدیریت و مدیریت ناصحیح نه تنها در فوتبال، بلکه در جامعه ما هم وجود دارد.

دایی ادامه داد: مدیرانی انتخاب کرده‌ایم که به هیچ عنوان این کاره نیستند و آشنایی با این موضوع ندارند. نمی‌دانم وزارت نفت با چه ضمانتی باشگاه را به گروه قبلی واگذار کرده بود. همان زمان حق ما را پایمال کردند. نمی‌دانم بر چه اساسی به این افراد تیم داده می‌شود. من هم می‌توانم 10 تیم در لیگ برتر داشته باشم این آدم‌ها معلوم نیست از کجا می‌آیند و فقط می‌خواستند تیم نفت را از سر خودشان باز کنند.

وی درباره اینکه جوانان تیمش عملکرد خوبی داشته‌اند و آیا باز هم از آنها استفاده خواهد کرد، خاطرنشان کرد: من به جوان و یا باتجربه بودن نگاه نمی‌کنم و هرکسی بهتر باشد در زمین قرار می‌گیرد. طاها شریعتی بازیکن جوان ما در آینده از بهترین بازیکنان خط دفاع تیم سایپا خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران در پایان در پاسخ به این پرسش که او به مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتبال دعوت شده است، گفت: من این صحبت را از شما می‌شنوم و هنوز چیزی دقیقاً مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز