خبرگزاری کار ایران

به تراکتورسازی تبریک می‌گویم

کرانچار: دوباره به جایگاه اصلی‌مان بر می‌گردیم/ به هوادارانی که حضور نداشتند تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۵۴

سرمربی سپاهان از پیروزی پرگل تیمش مقابل تراکتورسازی می‌گوید.

به گزارش ایلنا، کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: بازی خوبی را امروز انجام دادیم برخلاف مسابقات قبلی نتیجه متناسب با بازی بود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه داشتند. در دقیقه 6 تراکتورسازی یک موقعیت عجیب داشت که با شانس ما وارد دروازه نشد. به تراکتورسازی هم تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه داشت. به هواداران هم تبریک می‌گویم. هر چند نبودند اما مطمئنم بازی را از گیرنده‌ها تماشا می‌کردند.

وی افزود: بحث کیفی این بازی ما را متعهد می‌کند که بازیکنان حق نداشته باشند در بازی‌های آینده به ویژه نفت آبادان پایین‌تر از این سطح را نداشته باشند. اگر این شرایط استمرار داشته باشد می‌توانیم دوباره به مکانی که تعق داریم برگردیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید در نبود هواداران فشاری روی بازیکنان نبود و همین باعث شد به برتری برسید، خاطرنشان کرد: باید بگویم چند سالی که به عنوان مربی و بازیکن فعالیت داشته‌ام حضور هواداران به خودم انگیزه مضاعف داده است. می‌توانید از بازیکنان بپرسید حق با من است یا نه؟ یک ورزشگاه بدون تماشاگر ورزشگاهی بدون روح است. ما در مقابل کار خوبی و تمریناتی که داشتیم، این فعالیت‌ها با گل همراه نبود اما امروز این بازی با گل همراه بود و نتیجه لازم کسب شد. امیدوارم در مسابقات آینده هم این پیروزی‌ها تکرار شود.

کرانچار در ادامه صحبت‌هایش در نشست خبری، عنوان کرد: تراکتورسازی هم تیمی است که مثل ما به صورت مداوم تلاش می‌کند. ما از نظر کیفی توانستیم از فضاهای خالی استفاده کنیم. با سلطه خودمان در این بازی اجازه ندادیم موقعیت‌هایی که تراکتورسازی داشت به نتیجه برسد. در 6-7 هفته‌ای که فصل قبل مربی سپاهان بودم، در بازی با تراکتورسازی هم پیروز شده بودیم. در همان بازی تراکتورسازی مثل ما بازی خوبی داشت که باعث شد ما کیفیت بالای خودمان را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: ضعف‌هایی وجود داشت، اما امروز کمتر و از نظر کیفی و نتیجه رضایت‌بخش بود. خوشحالم که پای انصاری به گل باز شد. او به همراه مروان خط حمله خوبی را تشکیل می‌دهد. چیزهایی که به او محول کردیم مو به مو انجام شد و اگر همین روند را در آینده ادامه دهند یک جفت خطرناک را تشکیل می‌دهند.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که شما در بازی بعد مقابل نفت آبادان باید به میدان بروید، این تیم 10 روز استراحت دارد در حالی که شما بعد از 4-5 روز باید مسابقه بدهید، اعتراضی در این خصوص ندارید، گفت: قبلا این موضوع را پیش‌بینی کرده و درخواست داده بودیم بازی یک روز به تاخیر بیفتد که سازمان لیگ به خاطر برنامه‌ریزی‌هایی که داشت موافقت نکرد. تیم ما از نظر جسمانی 2-3 روز طول می‌کشد تا طراوت خود را به دست آورد و می‌توانیم پاسخ مناسبی برای این بازی داشته باشیم.

کرانچار در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر محرومیت هواداران و اینکه بهتر نیست آنها فقط تشویق کنند و شعار ندهند، تصریح کرد: هیچ کجای دنیا ندیدم هواداران تیم خودی را محروم کنند و اجازه ندهند در ورزشگاه حضور نداشته باشند. در همه جا اجازه می‌دهند هوادار خشم خود را خالی کند، اما اگر در آیین‌نامه داخلی ذکر شده باشد از هواداران می‌خواهم فقط تیم خود را تشویق کنند تا بار دیگر این اتفاق رخ ندهد. ناخوشایند است ورزشگاه بدون هوادار باشد. هواداران برای ما بهترین عنصر هستند. این موضوع مسئله‌ای نیست که من بخواهم به تنهایی آن را حل کنم. باشگاه اعتراض خود را مطرح کرده اما خواهش می‌کنم هواداران احتیاط کنند. طرفداران در دو فصلی که قهرمان شدیم تیم را روی دوش خود حمل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز