خبرگزاری کار ایران

دومین زنگ خطر برای سپیدرود

نظرمحمدی: وضعیت حمایت از ما اسفناک است/ فشارها بیشتر شود، می‌روم!

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۴۱

سرمربی سپیدرود رشت بار دیگر بحث استعفا از هدایت سرخپوشان را اعلام کرد.

علی نظرمحمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی برابر ذوب آهن داریم. با توجه به اینکه سه بازیکن را در اختیاز نداشتیم نیمه اول رو تیم ذوب آهن نبض بازی رو در دست داشت ار کناره‌ها فشار آوردند و در دقیقه 35 با تغییراتی که داشتیم جریان بازی را عوض کردیم. 

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی از آن تیم سپیدرود بود. روی ضربات شروع مجدد که در بازی‌های گذشته هم نقطه قوت ذوب اهن بود گل خوردیم. روح تازه‌ای به تیم دادیم و با کار تیمی در سمت چپ زمین با ضربه میثم فردوسی نتیجه بازی را عوض کردیم.  تا دقیقه آخر هم عقب ننشستیم اما بر خلاف جریان بازی در دقیقه آخر گل خوردیم. عدم تجربه بازیکنان جوان ما در دقیقه 92 متاسفانه بازی را واگذار کردیم.

نظرمحمدی درخصوص نیاز مالی سپیدرود و نقل و انتقالات در نیم فصل گفت: این سؤال را باید از مسئولان بپرسید. واقعاً اگر بیش از این به من فشار وارد شود، می‌گذارم و می‌روم. ما بهترین شرایط تیم سپیدرود را می‌بینیم، اما باید بگویم که شرایط پشتیبانی و مالی تیم ما اسفناک است. اینکه من سکوت کرده‌ام، به دلیل رضایتم نیست، بلکه باید بگویم اوضاع بسیار بسیار بحرانی است و خیلی‌ها خودشان را به خواب زده‌اند.

سرمربی سرخپوشان تهرانی درباره وضعیت مصدومان سپیدرود برای بازی‌های آینده اظهار داشت: امید سام‌کن قطعاً به دو دیدار آینده ما نمی‌رسد. نزهتی به طور حتم بازی با تراکتورسازی را از دست خواهد داد و فقط حسین ابراهیمی است که با اتمام محرومیتش به جمع ما اضافه خواهد شد. شرایط‌مان با این اوصاف بسیار سخت است. ضمن اینکه با وضعیت موجود حفظ این بازیکنان هم بسیار سخت است، چون قانون سازمان لیگ اجازه می‌دهد که بازیکنان و کادر فنی در صورت عدم دریافت 30 درصد از مطالبات‌شان در نیم‌فصل می‌توانند از تیم جدا شوند و به تیم دیگری بروند.

نظرمحمدی دوباره به روند تیمش در بازی امروز برگشت و عملکرد شاگردانش در نیمه اول را اینگونه توصیف کرد: در ابتدای بازی فاصله خط هافبک ما با مهاجمان‌مان زیاد بود و هافبک‌های ما پشت بازیکنان حریف پنهان می‌شدند. به همین دلیل زمانی که مدافعان ما توپ می‌گرفتند کسی در وسط زمین نبود که به آنان پاس بدهد و به همین خاطر رو به بازی مستقیم آوردیم و چون ابزار این نوع بازی را نداشتیم تمام توپ‌های‌مان برگشت داده شد. تیم ذوب‌آهن در نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار داشت و فشار زیادی هم روی مدافعان ما آورد، اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم نقص‌های تیم‌مان را برطرف کنیم و شرایط بسیار بسیار بهتری داشته باشیم. متأسفانه تمام شرایط خوبی که در نیمه دوم داشتیم را در دقیقه 92 نقش بر آب کردیم. در حال حاضر چند بازیکن تیم ما از رده سنی جوانان هستند و رو به جوان‌گرایی آورده‌ایم. قطعاً با حضور من تا پایان فصل این روند را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز