خبرگزاری کار ایران

بیرانوند قصد جدایی از پرسپولیس ندارد

حاجی‌بیگی: گزینه‌ای برای جانشینی طاهری نداریم/ در مورد پرونده طارمی کاری از ما ساخته نیست/ قرارداد برانکو تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۹۱۴

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد نشست امروز باشگاه و خروجی‌های آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا حاجی‌بیگی، عضو هیات مدیره پرسپولیس که در جلسه امروز حاضر شده بود، در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در مورد وضعیت مدیرعامل این باشگاه و جانشین طاهری اظهار داشت: هیچ صحبتی در مورد جانشینی طاهری مطرح نشده است چرا که هنوز استعفای ایشان پذیرفته نشده است و ما پس از بازگشت طاهری از مرخصی که به مشهد سفر کرده بود جلسه امروز را به ریاست او برگزار کردیم.

وی در مورد صحبت‌های گرشاسبی که گفته بود در دو روز آینده جلسه فوری برای تعیین تکلیف مدیرعامل برگزار می‌شود گفت: همانطور که گفتم فعلاً هیچ بحثی در مورد مدیرعاملی و جایگزینی طاهری مطرح نیست و اگر در مباحث مطرح شده در این جلسه موردی هنوز باز مانده باشد در جلسه بعدی در موردش تصمیم‌گیری می‌شود. هنوز از سوی وزارتخانه و هیات مدیره گزینه‌ای برای جانشینی طاهری معرفی نشده است. این را صادقانه بگویم که هیچ صحبتی در مورد مدیرعاملی باشگاه در جلسه امروز مطرح نشد.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد طولانی شدن جلسه گفت: ما در نبود طاهری جلسات زیادی برگزار کردیم و در بازگشت او لازم بود مباحثی در مورد پرداخت‌های باشگاه مطرح شود و به همین دلیل جلسه طول کشید، ضمن اینکه ما در طول جلسه ناهار و نماز هم داشتیم و من هم بعد از یک ساعت پس از پایان جلسه پیش شما آمده‌ام و همین دلیل طولانی شدن جلسه شد.

حاجی‌بیگی در ادامه گفت: اینکه می‌گویم هیچ صحبت در مورد جانشینی طاهری نشده است یک صحبت درست و صادقانه است. زمانی که طاهری می‌خواست به مرخصی برود خودش پیشنهاد کرد شخصی در راس امور قرار بگیرد که پاسخگوی مسائل باشگاه باشد و ما هم گرشاسبی را که به امور تیم آشناست و ورزشی است انتخاب کردیم.

وی در مورد بحث بدهی‌های باشگاه و اینکه برخلاف اخبار منتشر شده هنوز برخی از طلبکاران باشگاه مثل دایی می‌گویند توافق و تسویه حسابی با آنها صورت نگرفته است گفت: اگر پرونده‌ای مختومه شده باشد به آن رسیدگی کرده‌ایم. آقای دایی هم از خانواده پرسپولیس است و مشکلی در این زمینه نیست. اگر پرونده‌ای هنوز بسته نشده  به خاطر این است که رایی در موردش صادر نشده است.

عضور هیات مدیره پرسپولیس در مورد پرونده طارمی هم عنوان کرد: وکیل باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و ما پشت بازیکنمان هستیم ولی این حکم صادر شده است و بعید می‌دانم تغییری در آن صورت بگیرد. وقتی کار غیر قانونی انجام می‌شود نمی‌شود در قبال آن اقدامی انجام داد. اینکه گفته می‌شود قرارداد ما با طارمی غیر قانونی است را هم رد می‌کنم چرا که این بازیکن از ابتدا با پرسپولیس قرارداد داشت.

حاجی‌بیگی در ادامه گفت: تا این لحظه درصد زیادی از بدهی‌ها که ضرورت و اولویت داشت پرداخت کرده‌ایم و مابقی هم طبق برنامه سعی می‌کنیم پرداخت کنیم تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

وی در رابطه با قرارداد برانکو ایوانکوویچ هم عنوان کرد: مذاکرات خوبی با برانکو داشتیم و طرفین علاقه‌مند به همکاری هستند و فکر می‌کنم قرارداد او تمدید شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد خبر جدایی بیرانوند هم عنوان کرد: چنین چیزی به صورت مکتوب به هیات مدیره نرسیده است و خود بازیکن هم پیگیر این مساله نیست و فکر نمی‌کنم بیرانوند جدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز