خبرگزاری کار ایران

گرشاسبی: تکلیف طاهری دو روز دیگر مشخص می‌شود/ تمامی بازیکنان راضی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۹۴

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از جلسه امروز توضیحاتی را درباره آینده این باشگاه و استعفای علی اکبر طاهری مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در پایان جلسه هیئت مدیره امروز باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه عادی بود که آقای طاهری هم حضور داشتند. موکول شد به دو روز آینده که تمامی تصمیمات نهایی در آن اعلام شود.

گرشاسبی در واکنش به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: فعلا بحث هیچ گزینه‌ای نیست و در حال حاضر همه چیز شایعه است. چون با آقای طاهری همکاری داشتیم هیئت مدیره به ما نمایندگی دادند تا بازگشت آقای طاهری امورات را بگذارنیم. جلسه تعیین مدیرعامل طی یکی دو روز آینده برگزار می‌شود. آقای طاهری نظرشان را آنجا اعلام می‌کنند و ادامه همکاری یا عدم همکاری‌شان در آن جلسه مشخص می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: استعفای ایشان هنوز مورد قبول واقع نشده و وزیر ورزش هم برای طاهری اخترام ویژه‌ای قائل است. تکرار می‌کنم یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

گرشاسبی درباره شایعه بازداشت شدن طاهری گفت: شایعه ساختن برای کسی که در مرقد امام حسین زیارت بوده و به مشهد رفته واقعا بی لطفی است و افرادی که این شایعات را مطرح می‌کنند گناه بزرگی برای خودشان درست کردند.

عضو هیئت مدیره باشگاه درباره شایعاتی که درباره همراهان کاروان پرسپولیس در سفر به عمان مطرح شده بود، عنوان کرد: کاروانی از هواداران برای حمایت از باشگاه به عمان راه افتاد و هر کسی همراه کاروان بوده با هزینه‌های خودشان همراهی کردند.

گرشاسبی در واکنش به این مسئله که بازیکنان با توجه به دستمزد کمی که داشتند معترض هستند، گفت: دیروز سر تمرین بودیم و هیچ کدامشان در این خصوص حرفی نزدند و همه راضی هستند؛ باشگاه ما از همه جلوتر است. دوباره می‌گویم فعلا هیچ خبری نیست و یکی دو روز آینده همه چیز مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز