خبرگزاری کار ایران

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

تساوی بی فایده با خواب مهاجمان شفر/ اولین امتیاز مرزبان از دروازه‌های پلمپ

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۸۲۵

استقلال تهران در بازی خارج از خانه هم به تساوی برابر سیاه جامگان دست یافت.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران از ساعت 14:45 امروز در ورزشگاه ثامن میزبان سیاه جامگان قعر جدولی بود و در پایان به تساوی بدون گل دست یافت. این تساوی به سود علیرضا مرزبانی بود که سه دیدار گذشته به همراه سیاه جامگان را با شکست به پایان رسانده بود.

استقلال در این بازی علیرغم تمامی موقعیت‌های فوق العاده‌ای که سرور جپارف و هافبک‌های استقلال برای جابر انصاری و سجاد شهباززاده ایجاد کردند در گلزنی ناکام بود تا استقلال با این یک امتیاز فعلا در رده یازدهم بایستد و سیاه جامگان هم در قعر جدول باقی ماند.

ورزشگاه: ثامن مشهد/ تیم داوری: سید مهدی سیدعلی - حسن یوسفی - فرزاد بهرامی - رضا عائل - ناظر: خداداد افشاریان

 

اخطار:

کارت زرد: فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، مهدی قائدی (استقلال) / روح الله سیف اللهی (سیاه جامگان)

ترکیب سیاه جامگان:

محمدرضا کرمی، رضا شربتی، محسن آقایی، محمدرضا خرسندنیا، کیوان امرایی، مصطفی احمدی، گوران یرکوویچ، سبحان خاقانی (سیف اللهی، 62)، حسین بادامکی(پیام ملکیان، 78)، سجاد دانایی باغکی(میرهانی هاشمی، 46)، وحید عسگری

 

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی(مهدی قائدی، دقیقه 67)، جابر انصاری(علی قربانی، 74) و سجاد شهباززاده

 

دقایق حساس:

دقیقه 1: بازی با هجوم استقلال آغاز شد و ارسال دقیق خسرو حیدری برای فرشید اسماعیلی به کرنر رفت. ارسال جپارف از کرنر با ضربه بازیکنان استقلال همراه بود اما در چند قدمی خط دروازه توپ به طرز عجیبی راهی اوت شد.

دقیقه 5: نفوذ امید نورافکن در سمت چپ و سانتر خطرناک او از بالای سر جابر انصاری گذاشت و شهباززاده هم در کنترل این توپ ناکام بود.

دقیقه 14: حرکت انفرادی خسرو حیدری چند بازیکن سیاه جامگان را جا گذاشت اما سانتر او به دروازه‌بان سیاه جامگان رسید.

دقیقه 26: مصدومیت رضا ناصحی، مهاجم سیاه جامگان، در این دقیقه موجب توقف بازی برای چند دقیقه شد.

دقیقه 30: امید نورافکن با پاس پشت مدافعان سیاه جامگان موقعیت عالی را برای گلزنی سجاد شهباززاده فراهم کرد اما ضربه بی دقت او با واکنش دروازه‌بان به گل تبدیل نشد.

دقیقه 44: پس از برخوردهای زیاد در اواسط نیمه اول سانتر دقیق انصاری از کناره‌ها بازهم از پشت مدافعان سیاه جامگان سر درآورد اما ضربه سر فرشید اسماعیلی خیلی راحت در اختیار کرمی قرار گرفت.

دقیقه 55: فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه موقعیت مناسبی را برای سجاد شهباززاده ساخته و پرداخته کرد اما سجاد این توپ را روانه اوت کرد.

دقیقه 58: روی ضدحمله سیاه جامگان گوران یرکوویچ شوت دقیق و زمینی را به سمت دروازه استقلال روانه کرد که حسینی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 64: باز هم ارسال پشت مدافعان سیاه جامگان دستور کار بازیکنان استقلال قرار گرفت اما جابر انصاری زیر توپ زد و این موقعیت هم هدر رفت.

دقیقه 69: ارسال خطرناک جپارف به کرنر فرستاده شد. با ارسال توپ و دفع مدافعان سیاه جامگان توپ به قائدی رسید اما ضربه خطرناک او به تیرک خورد و بلوکه شد.

دقیقه 76: شوت محکم امید ابراهیمی از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف اندکی از کنار دروازه سیاه جامگان به اوت رفت.

دقیقه 77: ارسال ابراهمی از پشت محوطه سیاه جامگان و ضربه سر جابر انصاری در اختیار کرمی قرار گرفت.

دقیقه 79: فرصت عالی برای قائدی با ضربه کم دقت او در این دقیقه به اوت رفت.

دقیقه 90: بهترین موقعیت استقلال در این دقیقه با شوت پرقدرت قائدی راهی اوت شد.

دقیقه 3+90: سانتر فوق العاده سرور جپارف به جابرا انصاری رسید اما این بازیکن همانند موقعیت‌های قبلی در گلزنی ناکام بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز