خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی جذاب ستاره سابق استقلال با سایت بلژیکی

رضایی: الگویم هانری و هدفم حضور در آرسنال است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۶۹۱

مهاجم ایرانی شارلوا در گفت و گو با سایت RTBF بلژیک صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی که فصل خوبی را با استقلال پشت سر گذاشته اکنون به مهره اصلی خط حمله شارلوا بلژیک تبدیل شده و تا پایان نیم فصل اول موفق به ثبت شش گل شد.

گفت‌وگوی کاوه رضایی با سایت RTBF بلژیک را در ادامه می‌خوانید:

"ترک کردن ایران ریسک بود، اما این مورد زمانیکه شما در لیگ خودتان هم تیم عوض می‌کنید وجود دارد. من بدون بازنگری پیشنهاد به شارلوا آمدم؛ برای سپری کردن لحظات شاد، برای رشد تیم و من با تیم رشد خواهم کرد."

نیکولاس پنتو، دروازه‌بان 36 ساله شارلوا، درباره عملکرد رضایی گفت: او یک مهاجم کامل است. ما در آماده سازی سریع کاوه متوجه شدیم او به دنبال دیده شدن است، او می‌دود، به طور مداوم تلاش می‌کند، رسانه‌ها را از پیش رو برمی‌دارد و بسیار بازیکن ارزشمندی برای ماست.

Gaetan Hendrickx، هم تیمی رضایی، درباره مهاجم ایرانی گفته: کاوه به خوبی با ترکیب هماهنگ شده، او در حال یادگیری دروس فرانسوی است، او بسیار متوسط است و او همیشه به دنبال یادگیری و بهبود شرایط موجود است.

وقتی از رضایی درباره الگویش سوال شد او اینگونه پاسخ داد: تیری هانری، جوانی‌ام را در تماشا کردن ویدئو‌های او در یوتیوب سپری کردم و هدف نهایی من حضور در آرسنال است.

پی‌یر یِوس هندریکس، مدیرعامل باشگاه شارلوا هم درباره جذب ستاره سابق استقلال عنوان کرد: به خدمت گرفت کاوه رضایی آسان نبود چون باید منتظر می‌ماندیم تا قرارداد او با استقلال به پایان برسد چون اگر می خواستیم رضایی را زودتر به خدمت بگیریم قیمت به خدمت گرفتن او برای ما بالاتر تمام می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز